مهندسی مکانیک نیروگاه درایتالیا

مطالعه مقاله آموزشی درباره مهندسی مکانیک نیروگاه درایتالیا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

مهندسی مکانیک نیروگاه درایتالیا برنامه مدرک مهندسی مکانیک، یک شکل حرفه ای را توصیف می کند که با اساس فنی در مهندسی صنایع ترکیب شده و با تمرکز بر آموزش های پایه، اساس ها و روش شناسی ها را ارائه می دهد.

شرایط تحصیل رشته مهندسی مکانیک در ایتالیا

مهندسی مکانیک رشته ای است که بر روی طراحی، برنامه ریزی و ساخت هر چیزی که شما بتوانید به آن فکر کنید از قطعات و اجزاء جداگانه دستگاه ها تا ماشین ها وسیستم های بزرگ تمرکز دارد. کار مهندسان مکانیک بسیار مهم است آنها افرادی هستند که ایده های خود را به محصولات موجود در بازار تبدیل می کنند. مهندسان مکانیک تقریبا مسئول همه چیز هستند: از ویژگی ایمنی در اتومبیل تا طراحی و توسعه دستگاه های پزشکی، نگهداری هواپیما، نیروگاه، تلفن همراه و غیره.

مهندس مکانیک بودن به این معنی است. که اصول پایه مهندسی و پروسه های مکانیکی را برای ماشین ها و دستگاه هایی که هر روز مورد استفاده قرار میگیرد به کار گیرید. دانشجویان مفاهیم مربوط به ترمودینامیک، انتقال حرارت، کنترل کیفیت و طراحی محصول را آموزش می بینند. آنها همچنین دوره هایی در زمینه موارد مورد استفاده در پروسه های تولید را یاد می گیرند. آموزش های عملی در پروژه های انفرادی یا تیمی که دانشجویان را تشویق به بکارگیری دانش علمی و تئوری می کند ارائه می شود.

ساختار سیستم های مکانیکی بر سه بخش اصلی متمرکز است:

  1. تحقیق در بخش مکانیک جامد در بررسی مکانیک شکست، تئوری قابلیت ارتجاع، پلاستیک و آسیب، دوام و انشعاب مواد و ساختار ها و مکانیک مواد کامپوزیتی و بیولوژیکی
  2. تحقیق در حوزه مکانیک سازه و طراحی فضا که تاکید ویژه ای بر روی توسعه ساختارهای هوشمند، طراحی سیستم های اجرایی با کارایی بالا که ظرفیت انطباق با خطرات محیط زیستی و خطرات انسانی را دارد.
  3. تحقیق در سیستم های مکانیکی و مکاترونیکی که به طور اساسی بر روی سواری های حامل خودکار، سواری های سیستم های وابسته، سنسورها و سیستم اندازه گیری کاربردهای میدانی، طراحی و فعال سازی کمپنزاسیون اخطار برای ابزارهای ماشین و سیستم های کنترلی برای دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات تمرکز دارد.

تحصیل در مقطع کارشناسی:

مهندسی مکانیک نیروگاه درایتالیا در صورتی که در یکی از کشور های مشخص شده در لیست اتحادیه لیسبون از دبیرستان فارغ التحصیل شده باشید. و مدرک دیپلم معتبر کسب کرده باشید باشید و در کشور خود واجد شرایط تحصیل در دانشگاه به شمار بروید، می توان گفت که میتوانید در کشور ایتالیا نیز برای تحصیل در دانشگاه اقدام نمایید. با این وجود، برای این کار لازم است. که دانش و مهارت بالایی در زبان ایتالیایی داشته باشید و آن را ثابت کنید. در برخی از موارد و برای بعضی از رشته ها که متقاضی بالایی دارند، ممکن است از شما خواسته شود که در کلاس های آماده سازی شرکت نمایید.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد:

برای مهاجرت به ایتالیا و تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از رشته های دانشگاهی، لازم است. که در یکی از رشته های مرتبط، مدرک کارشناسی و یا مدرک دیگری که معادل آن باشد کسب کرده باشید.

تحصیل در مقطع دکتری:

برای تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های کشور ایتالیا، داشتن مدرک کارشناسی در رشته ای مرتبط با رشته ای که قصد تحصیل در آن را دارید شرط پذیرش شماست. متقاضیانی که در یکی از دسته بندی های زیر جای بگیرند. به عنوان شهروندان غیر اروپایی تلقی می شوند. و شرایط پذیرش و ارزیابی آنها بر اساس این موضوع بررسی می شود. اتباع کشورهای غیر اروپایی ای که در کشور ایتالیا زندگی نمی کنند. و در کشوری غیر از ایتالیا مدارک تحصیلی خود را اخذ کرده اند.

شرایط زبان:

طبق قوانین دانشگاهی کشور ایتالیا، از آنجایی که زبان تدریس در دانشگاه های این کشور ایتالیایی است. دانشجویانی که متقاضی تحصیل در دانشگاه های این کشور هستند می بایست. به زبان ایتالیایی تسلط داشته باشند. به طور کلی باید گفت که شرط زبانی تحصیل در دانشگاه های این کشور داشتن حداقل مدرک B2 در زبان ایتالیایی، طبق دسته بندی های زبانی پاسپورت اروپایی، است. در صورتی که سطح زبان شما مطابق با سطح C1 و یا C2 باشد، دیگر نیازی به شرکت در آزمون زبان ایتالیایی نخواهند داشت.

زبان ایتالیایی

همانطور که در بالا به آن اشاره شد در صورتی که مدرک C1 یا C2 زبان ایتالیایی را داشته باشید. از شرکت در آزمون زبان معاف خواهید شد. در غیر این صورت، متقاضیان می بایست. در آزمون ارزیابی زبان ایتالیایی شرکت نمایند. این آزمون ها معمولا در دانشگاهی که در آینده قصد تحصیل در آن را دارید. و در ماه سپتامبر برگزار می شوند.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید