مشاغل مهندسی برق در ایتالیا

مطالعه مقاله آموزشی درباره مشاغل مهندسی برق در ایتالیا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

مشاغل مهندسی برق در ایتالیا رشته های فرعی بسیاری از مهندسی برق وجود دارد. برخی از مهندسین برق منحصراً در یک زیر رشته تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر در ترکیبی از زیر رشته ها تخصص دارند.

محبوب ترین رشته ها عبارتند از:

مهندس الکترونیک

مهندسین الکترونیک سیستم‌ها و اجزای الکترونیکی را برای استفاده در زمینه‌هایی مانند مخابرات، آکوستیک، هدایت هوافضا، و کنترل پیشرانه یا ابزارها و کنترل‌ها، تحقیق، طراحی، ایجاد و آزمایش می‌کنند.

این شغل بسیار شبیه به شغل یک مهندس برق است – هر دو شغل به جای هم در ایالات متحده استفاده می شوند. تفاوت اصلی در تخصص است. در حالی که مهندسان برق از کل سیستم‌های الکتریکی مراقبت می‌کنند، مهندسان الکترونیک بر روی قطعات کوچک‌تر مانند کامپیوترهای فردی، مدارهای الکترونیکی، مقاومت‌ها، خازن‌ها، سلف‌ها، ترانزیستورها و دیودها تمرکز می‌کنند و از دانش خود در مورد تئوری الکترونیک و خواص مواد استفاده می‌کنند.

مهندس میکروالکترونیک

میکروالکترونیک زیر شاخه ای از الکترونیک است و به مطالعه و ساخت ریز طرح های الکترونیکی بسیار کوچک و اجزای مدار که معمولاً از مواد نیمه هادی ساخته می شوند، مربوط می شود. بسیاری از اجزای طراحی الکترونیکی معمولی نیز در یک معادل میکروالکترونیک موجود است که می‌تواند شامل ترانزیستورها، خازن‌ها، سلف‌ها، مقاومت‌ها، دیودها، عایق‌ها و هادی‌ها باشد.

مهندسان میکروالکترونیک از تجهیزات تخصصی و تکنیک‌های سیم‌کشی منحصربه‌فرد مانند اتصال سیم استفاده می‌کنند، زیرا اندازه غیرمعمول کوچک قطعات، سرب و پدها هستند. با بهبود تکنیک ها، مقیاس اجزای میکروالکترونیک به کاهش خود ادامه داده است، بنابراین، تأثیر ویژگی های مدار مانند اتصالات داخلی ممکن است مورد توجه بیشتری قرار گیرد. هدف مهندس میکروالکترونیک یافتن راه‌هایی برای به حداقل رساندن این اثرات «انگلی» و در عین حال ارائه دستگاه‌های کوچک‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر است.

مهندس پردازش سیگنال

یک مهندس پردازش سیگنال سیگنال های دیجیتال را تجزیه و تحلیل و تغییر می دهد تا آنها را دقیق تر و قابل اطمینان تر کند. مسئولیت‌ها شامل توسعه، مدیریت و به‌روزرسانی سیگنال‌های دیجیتال و ایجاد الگوریتم‌هایی برای پردازش کارآمدتر آنهاست.

یک مهندس پردازش سیگنال می‌تواند در زمینه‌هایی مانند پردازش تصویر، پردازش گفتار، تشخیص الگو، طراحی تراشه، طراحی فرکانس رادیویی، پردازش سیگنال زیست‌پزشکی، و کاربردهای فضایی و نظامی، از جمله ارتباطات ماهواره‌ای و سیار کار کند.

استفاده کارآمد از سیگنال ها از پیاده سازی الگوریتم های دقیق کدگذاری شده در بسته های نرم افزاری با مراحل مختصر و خروجی های بلادرنگ ناشی می شود. مهندسان باید مراحل مورد نیاز را توسعه دهند، مشخصات را ارائه دهند، پردازنده‌ای را طراحی کنند که مانند ماشین عمل می‌کند، و سیستم را قبل از ساخت شبیه‌سازی کنند.

مهندس برق قدرت

مشاغل مهندسی برق در ایتالیا یک مهندس قدرت که به آن مهندس سیستم های قدرت نیز گفته می شود. با زیر شاخه ای از مهندسی برق سر و کار دارد که شامل تولید، انتقال، توزیع و استفاده از توان الکتریکی به همراه تجهیزات الکتریکی مرتبط با این سیستم ها (مانند ترانسفورماتورها، ژنراتورها، موتورها) است. و الکترونیک قدرت)

اگر چه بیشتر تمرکز یک مهندس قدرت به مسائلی است. که با برق سه فاز AC مواجه می شود، حوزه دیگری از تمرکز به تبدیل بین برق AC و DC و تکامل سیستم های قدرت خاص مانند سیستم های مورد استفاده در هواپیما یا راه آهن الکتریکی مربوط می شود. شبکه های. مهندسان قدرت بیشتر پایه های نظری خود را از مهندسی برق می گیرند.

مهندس کنترل

مهندسی کنترل یا مهندسی سیستم‌های کنترل معمولاً همراه با مهندسی برق در بسیاری از دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. و به طور خاص بر اجرای سیستم‌های کنترل به‌دست‌آمده. از مدل‌سازی ریاضی طیف وسیعی از سیستم‌ها تمرکز دارد.

این نوع رشته مهندسی از تئوری کنترل خودکار برای طراحی کنترل‌کننده‌هایی استفاده می‌کند. که باعث می‌شوند سیستم‌ها به شیوه‌ای خاص رفتار کنند. با استفاده از میکروکنترلرها، کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی، پردازنده‌های سیگنال دیجیتال و مدارهای الکتریکی. با استفاده از آشکارسازها و حسگرها برای اندازه گیری عملکرد خروجی فرآیند کنترل شده و ارائه بازخورد اصلاحی. می توان به عملکرد مطلوب دست یافت.

مهندس مخابرات

مهندسی مخابرات رشته ای است با محوریت مهندسی برق و کامپیوتر که سعی در کمک و بهبود سیستم های مخابراتی دارد.

کار یک مهندس مخابرات از انجام طراحی مدارهای پایه، ارائه خدمات انتقال داده با سرعت بالا. و نظارت بر نصب تجهیزات مخابراتی (مانند سیستم های سوئیچینگ الکترونیکی، کابل کشی فیبر نوری، شبکه های IP و سیستم های انتقال مایکروویو) را شامل می شود.

آنها از مجموعه ای از تجهیزات و رسانه های حمل و نقل برای طراحی زیرساخت شبکه (مانند جفت پیچ خورده، کابل های کواکسیال و فیبرهای نوری) استفاده می کنند. و راه حل هایی برای حالت های بی سیم ارتباط و انتقال اطلاعات، مانند خدمات تلفن بی سیم. رادیو و ارتباطات ماهواره ای و اینترنت و فناوری های باند پهن.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید