تحصیل رشته فلسفه در ایتالیا

مطالعه مقاله آموزشی درباره تحصیل رشته فلسفه در ایتالیا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

در این مقاله به مسائل مربوط به تحصیل فلسفه در ایتالیا می پردازیم

پبشنهاد می کنیم دقت علمی، عمق و گستردگی این برنامه ها و رابطه نزدیک بین دانشجویان و اساتید را کشف کنید در مورد دانشگاه هایی که به دلیل برنامه های استثنایی فلسفه و طیف وسیعی از برنامه های تحصیلی تخصصی موجود مشهور هستند، بیاموزید. فرصت های تحصیل در خارج از کشور و مهارت های ارزشمند به دست آمده از مدرک فلسفه را کاوش کنید

رشته فلسفه در ایتالیا

فلسفه یکی از جذاب ترین رشته های تحصیلی است که تاریخچه غنی آن به یونان باستان باز می گردد. امروزه بسیاری از دانشگاه ها در ایتالیا برنامه هایی را در زمینه فلسفه با تاکید بر حوزه های مختلف این رشته ارائه می دهند. برنامه های فلسفه در ایتالیا به دلیل سختگیری، عمق و وسعت آکادمیک خود شناخته شده اند و به دانشجویان این فرصت را می دهند تا طیف گسترده ای از ایده ها و نظریه های فلسفی را کشف کنند
سطوح رشته فلسفه در ایتالیا

لیسانس فلسفه

فلسفه رشته‌ای است که کلی‌ترین ویژگی‌های اساسی و اصول اساسی واقعیت و شناخت، انسان، رابطه انسان و جهان را مطالعه می‌کند. لیسانس فلسفه متخصصی است که فعالیت اصلی او جستجوی سیستم یک جهان بینی کل نگر ، دانش ساختار جهان به عنوان یک کل است.

یک لیسانس فلسفه چه وظایفی را انجام می دهد؟

وظایف اصلی یک متخصص در فلسفه مطالعه علمی جهان بینی اساسی، مشکلات روش شناختی پیش روی تمدن مدرن است. اجرای عملی برنامه ها و برنامه های درسی آموزشی از نظر الزامات فلسفه در آموزش عالی و متوسطه تخصصی. مشارکت در کار نهادهای دولتی در سیستم های مدیریت عمومی، سازمان های عمومی و ساختارهای تجاری به منظور حمایت علمی و اطلاعاتی از فعالیت های آنها

ایتالیا – آمار بر اساس سطح تحصیلی لیسانس در فلسفه

برنامه لیسانس در فلسفه را در 38 دانشگاه در ایتالیا در 38 دانشگاه فهرست می کند.
همچنین 38 دانشگاه با 38 برنامه
لیسانس در فلسفه، 33 دانشگاه با 33 برنامه کارشناسی ارشد در فلسفه و 27 دانشگاه با 27 برنامه دکترا در فلسفه وجود دارد.

کارشناسی ارشد فلسفه در ایتالیا

فلسفه رشته‌ای است که کلی‌ترین ویژگی‌های اساسی و اصول بنیادین واقعیت (هستی) و معرفت، انسان بودن، رابطه انسان و جهان را مطالعه می‌کند. کارشناسی ارشد فلسفه – متخصصی که درگیر “جستجو” یک جهان بینی است که ساختار جهان را به عنوان یک کل توصیف می کند.

وظایف کارشناسی ارشد در فلسفه چیست؟

وظایف اصلی یک متخصص در فلسفه مطالعه علمی جهان بینی اساسی، روش شناختی و مشکلات هزینه ای است که تمدن مدرن با آن مواجه است. اجرای عملی برنامه ها و برنامه های درسی آموزشی از نظر الزامات فلسفه در آموزش عالی و متوسطه تخصصی. مشارکت در کار نهادهای دولتی در سیستم های مدیریت عمومی، سازمان های عمومی و ساختارهای تجاری به منظور حمایت علمی و اطلاعاتی از فعالیت های آنها.

ایتالیا – آمار بر اساس سطح آموزشی کارشناسی ارشد در فلسفه

برنامه کارشناسی ارشد در فلسفه را در 33 دانشگاه در ایتالیا فهرست می کند
. همچنین 38 دانشگاه با 38 برنامه فوق لیسانس در فلسفه، 33 دانشگاه با 33 برنامه کارشناسی ارشد در فلسفه و 27 دانشگاه با 27 برنامه دکترا در فلسفه وجود دارد

دکتری فلسفه در ایتالیا

دکترای فلسفه دانشیار فارغ التحصیلان گروه های تاریخ است که بر اساس پایان نامه اعطا می شود. هدف فلسفه بررسی مسائل انسانی مربوط به هستی، دانش و ارزش های اخلاقی است که رفتار انسان را تعیین می کند، این مسائل بر اساس استدلال عقلانی با استفاده از رویکردهای سیستماتیک در نظر گرفته می شود. فلسفه به دنبال کسب دانش با ابزارهای عقلانی در مورد موضوعاتی است که برای تحقیق تجربی دشوار است. در این رشته تحصیلی سه زیر شاخه اصلی وجود دارد: فلسفه طبیعی، فلسفه اخلاق و فلسفه متافیزیک.

وظایف یک دکترای فلسفه چیست؟

وظایف اصلی یک نامزد در فلسفه: وجود مهارت های مربوط به تجزیه و تحلیل ارزش های اساسی و سیستم های اصول اخلاقی که رفتار انسان را تعیین می کند، درک مبانی اصول فلسفی و استفاده از آنها.
ایتالیا – آمار بر اساس سطح تحصیلی دکترای فلسفه در فلسفه

برنامه دکترا در فلسفه را در 27 دانشگاه در ایتالیا فهرست می کند.
همچنین 38 دانشگاه با 38 برنامه لیسانس در فلسفه، 33 دانشگاه با 33 برنامه کارشناسی ارشد در فلسفه و 27 دانشگاه با 27 برنامه دکترا در فلسفه وجود دارد.

دلایل مزیت تحصیل فلسفه در ایتالیا

رتبه 35 در رتبه بندی آموزشی جهان
رتبه 29 در رده بندی جهانی برای سهولت کسب و کار
شماره 27 در رتبه بندی ایمنی جهان
رتبه 48 در رتبه بندی اقتصاد جهانی

دانشگاه هایی که محبوب ترین برنامه های فلسفه را در ایتالیا در فلسفه ارائه می دهند

دانشگاه رم “تور ورگاتا”
دانشگاه مسینا
دانشگاه رم
دانشگاه ورونا
دانشگاه فلورانس

کدام فیلسوفان بزرگ جهان در ایتالیا زندگی می کردند

فلسفه روم باستان به شدت تحت تأثیر سنت های یونان بود. اما، با وجود این، اروپایی ها هنوز ریشه های فلسفه باستان را دقیقاً در طرح رومی ها درک می کننفلسفه ایتالیایی یا همان طور که به آن می گفتند، در اواخر قرن ششم قبل از میلاد شروع به شکل گیری کرد. این شامل بسیاری از فیلسوفان باستانی مانند ارشمیدس، افلاطون، سیسرو، لوکرتیوس، سنکا، فیثاغورس است.
فیثاغورث را عموماً یکی از بنیانگذاران فلسفه ایتالیا می دانند. فیثاغورث با فرار از قدرت ظالمانه پلیکراتس که فرمانروای شهر ساموس شد، به شهر کروتون در جنوب ایتالیا رسید و حدود 30 سال در آنجا زندگی کرد. با گذشت زمان، او نوعی اتحادیه در اطراف خود تشکیل داد که به آن “مدرسه” می گفتند، اما در واقع این یک جامعه بسته از طرفداران او بود که ورود به آن بسیار دشوار بود.

 

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید