رشته مدیریت در ایتالیا

مطالعه مقاله آموزشی درباره رشته مدیریت در ایتالیا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

رشته مدیریت در ایتالیا هزینه تحصیل یکی از پنج دلیل اصلی برای تحصیل در رشته مدیریت در ایتالیا محسوب می شود. تحصیل در دانشگاه های ایتالیا در مقایسه با کشورهای دیگر پایین تر است و از این رو دانشجویانی که هزینه پرداخت شهریه های بالا را ندارند معمولا دانشگاه ایتالیا را برای تحصیل انتخاب می کنند. همچنین هزینه های تحصیلی در این دانشگاه ها طی سه قسط قابل پرداخت بوده و دانشجویان می توانند در طول مدت ترم این مبلغ را پرداخت نمایند.

بالا بودن سطح علمی

از جمله اصلی ترین ویژگی دانشگاه های ایتالیا، بالا بودن سطح علمی آن ها می باشد. تمامی اساتید موجود در دانشگاه های ایتالیا در حوزه خود بسیار متخصص بوده و می توانند تمامی مطالب را به صورت کامل به دانشجویان منتقل کنند. همین امر باعث پرطرفدار شدن دانشگاه های ایتالیا در بین متقاضیان شده است.

اعتبار مدرک

رشته مدیریت در ایتالیا اعتبار مدرک دانشگاه های ایتالیا بسیار بالا بوده و شما با استفاده از این مدرک در هر جای دنیا می توانید مشغول به کار شوید. این مدارک به تمامی زبان های دنیا قابل ترجمه بوده و ارزش و اعتبار بسیاری دارد. شما می توانید در تمامی مقاطع در دانشگاه های ایتالیا تحصیل کنید. اعتبار مدرک برای دانشجویان تحصیل در ایتالیا یک فاکتور مهم تلقی می شود.

امکان کار حین تحصیل

تجربه در کار اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل دانشگاه ایتالیا این امکان را برای دانشجویان مدیریت خود فراهم کرده تا در حین تحصیل در صنایع مختلف مشغول به کار شوند. از این رو دانشجویان بین المللی می توانند در طول تحصیل خود علاوه بر تامین بخشی از هزینه های زندگی در ایتالیا، رزومه ای قوی نیز داشته باشند.

دریافت بورسیه

بورسیه های تحصیلی به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا از طریق دریافت بورسیه تحصیلی به صورت رایگان در این کشور تحصیل کرده و از سایر مزایای بورسیه نظیر خوابگاه رایگان و … نیز بهره مند شوند. برای دریافت بورسیه تحصیلی باید میزان درآمد خانوار خود را به سفارت ایتالیا در ایران تحویل دهند.

معرفی رشته مدیریت در ایتالیا

مدیریت به فرآیندی می گویند که برنامه ریزی، نظارت، هدایت و فرماندهی اعضای سازمان را برای رسیدن به اهداف آن شامل می شود. رشته مدیریت (mba in italy) دارای گرایش های مختلفی هستند که عبارت است از: مدیریت صنعتی، مدیریت بازگانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بیمه اکو، مدیریت بیمه، مدیریت گردشگری، مدیریت بازاریابی، مدیریت سازمانی، مدیریت دولتی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت مالی، مدیریت اجرایی، مدیریت کسب و کار، مدییرت کارآفرینی، مدیریت منابع انسانی و … .

تحصیل در رشته مدیریت دانشگاه پلی تکنیک میلان

رشته مدیریت در ایتالیا دانشگاه میلان یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های ایتالیا محسوب می شود که انواع رشته های مدیریت را برای دانشجویان ارائه می دهد. هدف اصلی این دانشگاه آموزش دانشجویان در زمینه کسب و کار مدیران می باشد. این دانشگاه در زمینه مدیریت بورسیه های تحصیلی را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

تحصیل در رشته مدیریت دانشگاه تورین

دانشگاه تورین ایتالیا تخصصی ترین رشته های مدیریت را به دانشجویان خود ارائه می دهد. دانشجویانی که در این رشته در حال تحصیل هستند واحدهای تخصصی را طی می کنند تا بتوانند در کسب و کار موفق شوند. این دانشگاه نیز امکان بورسیه را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده و در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجو می پذیرد.

هزینه تحصیل در رشته مدیریت ایتالیا

تعیین شهریه های رشته مدیریت دانشگاه های ایتالیا به سه دسته مدیریت مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تقسیم بندی می شود. تعیین شهریه دانشگاه به نوع رشته بستگی دارد و شما با استفاده از بورسیه تحصیلی می توانید از تخفیفات دولت ایتالیا نیز برخوردار شوید.

شرایط کار رشته مدیریت در ایتالیا

در ایتالیا شرکت های زیادی به دنبال رشته های مختلف مدیریت هستند. در این صنایع از دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه مدیریت دعوت به همکاری می شود. کار در این صنایع علاوه بر تجربه، رزومه ای قوی نیز برای شما به همراه دارد. این مدیران عملکرد شرکت را تحت مدیریت قرار داده و بر نحوه انجام کارها نظارت خواهند داشت.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید