مطالعه مقاله آموزشی درباره Trudeau announces reopening of some national parks from June / extension of Canada-US border از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

جاستین ترودو از بازگشایی برخی پارکهای ملی از ماه ژوئن خبر داد / تمدید بسته بودن مرز کانادا و آمریکا

نخست وزیر جاستین ترودو، با بیان اینکه با بهبود وضع هوا نمی‌توان جلوی کانادایی‌ها را برای رفتن به طبیعت گرفت از بازگشایی تعدادی از پارکهای ملی کانادا تا ژوئن خبر داد ولی این حضور در طبیعت با قبل متفاوت خواهد بود.

با اجرای این برنامه مردم می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی به مسیرهای پیاده روی و سایر فضاهای سبز پارکهای ملی کانادا و مناطق فرهنگی دسترسی داشته باشند.

ترودو با تاکید بر اجرای تغییراتی در ورود مردم به طبیعت افزود: ما میدانیم که وقتی هوا خوب است نمی‌توانیم مانع رفتن کانادایی‌ها به طبیعت بشویم و فقط باید به آنها کمک کنیم تا با خیال راحت به طبیعت بروند.

او ادامه داد: دولت در تلاش است تا ضمن حفظ سلامت جسمی سلامت روان مردم را نیز تامین کند.

نخست وزیر کانادا تصریح کرد: تصمیم گیری در رابطه با بازگشایی پارک بر اساس شرایط فعلی کووید۱۹ و همچنین جوامع بومی گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ما می‌دانیم که این در سراسر کشور تغییر کرده بنابراین طی مراحل مختلف پارکهای ملی کانادا بازگشایی می‌شوند تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم تا با حوزه قضایی هماهنگ شویم و کارهایی که مردم باید در پارکها انجام دهند را مشخص کنیم.

ترودو در ادامه از تمدید یک ماهه بسته بودن مرزهای کانادا – آمریکا برای سفرهای غیر ضروری خبر داد و گفت: هنوز زود است بدانیم واقعیت این بیماری چیست و برای تابستان و سفرهای تابستانی پیش بینی داشته باشیم.

وی با اشاره به پایان هفته طولانی ماه مه و حضور دشوار در فضای بیرون خانه گفت: بازگشایی پارکهای ملی کانادا نیز تحت پارامترهای جدید و برای تغییر روحیه جامعه در شرایط مبارزه با کووید۱۹ پیش بینی شده است.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید