مطالعه مقاله آموزشی درباره Canada Ministry of Health Warns – Montreal People Be Careful! / Unauthorized antibody testing in Montreal از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

هشدار وزارت بهداشت کانادا – مردم مونترال هوشیار باشند! / آزمایشات غیرمجاز آنتی‌بادی در مونترال

هشدار وزارت بهداشت کانادا – یک کلینیک بزرگ بهداشتی در مونترال با پیشنهاد دریافت ۱۹۵ دلار به افراد اقدام به انجام آزمایش غیر مجاز آنتی بادی کرده است.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، مسئولین فدرال و وزارت بهداشت کانادا با تاکید بر دقت مردم در رابطه با حفظ سلامتی و بهداشت‌شان هشدار داده‌اند این آزمایش که توسط آزمایشگاه “Clinique Medic Elle” در رابطه کووید۱۹ انجام می‌شود غیرمجاز است و مورد تایید مقامات استانی و دولت فدرال نیست.

«ماری لوئیز هاروی»”Marie-Louise Harvey”، سخنگوی وزارت بهداشت کبک نیز در این رابطه اعلام کرد: وزارت بهداشت کبک این نوع کلینیک‌ها را تایید نکرده و از عمومی مردم نیز می‌خواهد از شرکت در این نوع کارها خودداری کنند.

وزارت بهداشت کانادا با تاکید بر پیگیری انجام تست‌های غیر مجاز کووید۱۹ در سراسر کشور از بررسی فعالیتهای Elle clinic خبر داد.

اواخر روز سه شنبه دوزادهم مه، اولین آزمایش آنتی‌بادی در کانادا مورد تایید قرار گرفت.

این تست تایید شده توسط یک شرکت ایتالیایی تازه تاسیس در کانادا انجام شده و احتمالا براحتی نیز در اختیار مردم قرار نخواهد گرفت.

دو هفته پیش کلینیک Medic Elle در خیابان شربروک نزدیدک دانشگاه کنکوردیا پیشنهاد آزمایش خودش را که توسط شرکت دیگری ساخته شده بود مطرح کرد.

این کلینیک به مشتریان خود اعلام کرده که صدها آزمایش تاکنون انجام داده و از دکترها نیز نظر خواهی کرده است که به نظر می‌آید برخی از پزشکان نیز پاسخ آن را داده‌اند.

صاحب این کلینیک که خود «فرانسیس»” Francine”، نامیده در این رابطه به سی‌تی‌وی‌نیوز گفت که این کلینیک یک آزمایشگاه در مونترال است که پیشنهاد این تست و آنالیز را داده است.

به گفته او این تست‌ها توسط یک آزمایشگاه در آمریکا تنظیم شده و هیچ مشکلی برای بیماران محلی و بومی ندارد.

وی افزود: هیچکس اینجا سودجو نیست.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید