زبان انگلیسی در کانادا

مطالعه مقاله آموزشی درباره زبان انگلیسی در کانادا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

دوره‌های زبان انگلیسی در کانادا

هدف از برگزاری این دوره، بالا بردن مهارت عمومی زبان انگلیسی می باشد. این دوره بیشتر برای استفاده از زبان در کارهای روزمره و همچنین مقاصد کاری می باشد.

هدف از برگزاری این دوره، آماده‌سازی زبان‌آموزان برای تحصیل در دانشگاه‌ها و کالج‌های کشور کانادا می باشد.

این کلاس‌ها به صورتی ایجاد  شده اند که موجب توسعه ی دامنه لغات و تقویت مهارت‌های گرامری می‌شوند. این دوره‌ها که به صورت نیمه ‌وقت یا تمام ‌وقت برگزار می‌گردند، در مدت زمان چند ماه تا یک سال ارائه می‌گردند.

هدف از برگزاری این دوره، بهبود سطح آمادگی متقاضیان شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی نظیر آیلتس، تافل و … می باشد. در این دوره، مهارت‌های چندگانه زبان‌آموزان برای شرکت در آزمون زبان، تقویت می‌گردد.

در این دوره که به اختصار IEP گفته می‌شود، زبان انگلیسی به صورت کاملا فشرده و به منظور دسترسی به اهداف مختلف برگزار میگردد. طول این دوره از ۲ هفته یا یک سال متغیر می باشد.

در دوره زبان انگلیسی کمبریج، به زبان آموزان سطوح مختلف دوره‌های زبان عمومی و همین‌طور زبان تخصصی، مدرک آموزش زبان اعطا می‌گردد. در این دوره‌ها، به آن دسته از متقاضیان که قصد آموزش زبان انگلیسی به دیگران را دارند، گواهی‌هایی نظیر گواهی آموزش زبان انگلیسی به بزرگ‌سالان (CELTA)، تافل (TEFL) و تسول (TESOL) داده می‌شود.

این گواهی‌ها همگی به صورت بین‌المللی شناخته‌شده هستند و نشان‌دهنده مهارت و تسلط کامل فرد به زبان انگلیسی می باشند.

دانشجو در این دوره در کارگاه‌های آموزشی، مفاهیم بازرگانی و تجارت را به زبان انگلیسی یاد می‌گیرد. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در کالج‌های بازرگانی کانادا را دارند یا قصد این را دارند که درزمینه بازرگانی در کانادا مشغول به کار شوند، اغلب در این دوره شرکت خواهند کرد.

این دوره‌ها به تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی کسانی که قصد دارند در رشته‌های پزشکی تحصیل کنند کمک می‌کند.

نکته

در صورتی که شما قصد ثبت‌نام در دوره‌های کمتر از ۶ ماهه را دارید نیاز به گرفتن ویزای تحصیلی کانادا نخواهید داشت. قادر خواهید بود با ویزای توریستی وارد کانادا شوید و سپس مشغول گذراندن این دوره‌ها شوید. ولی اگر دوره مدنظر شما بیشتر از ۶ ماه باشد, باید ویزای تحصیلی دریافت کنید و به‌عنوان دانشجو وارد خاک کانادا شوید.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش:

برای پذیرش در رشته زبان انگلیسی به مدارکی مثل: رزومه تحصیلی، مدرک زبان، انگیزه نامه تحصیلی، معرفی نامه و ترجمه مدارک تحصیلی و دانشگاهی در کنار سایر مدارکی که به دانشگاه و رشته تحصیلی شما مرتبط است نیاز دارید.

دانشگاه ها و مؤسسات برتر برای تحصیل زبان انگلیسی در کانادا
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید