معرفی بهترین مدارس بین المللی در ایتالیا

مطالعه مقاله آموزشی درباره معرفی بهترین مدارس بین المللی در ایتالیا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

مدارس بین المللی در ایتالیا بسیار محبوب هستند. با بهترین مدارس بین المللی در ایتالیا آشنا شوید.

چرا یک مدرسه بین المللی انتخاب کنید؟

پیدا کردن مدرسه مناسب برای فرزندتان یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از خانواده‌های بین‌المللی هنگام نقل مکان به یک کشور یا شهر جدید است و آنها می‌توانند در یافتن طیف وسیعی از مدارس بین‌المللی خصوصی مطمئن باشند.

این مدارس معمولا برنامه های مختلفی را ارائه می دهند که محبوب ترین آنها مدرک لیسانس بریتانیایی، آمریکایی و بین المللی (IB) است.

تحصیل در ایتالیا

ایتالیا که در قلب دریای مدیترانه قرار دارد، مرزهای باز با فرانسه، سوئیس، اتریش، اسلوونی، سن مارینو و واتیکان دارد. میراث امپراتوری روم گسترده است و می توان آن را در توزیع جهانی قانون مدنی، دولت های جمهوری، مسیحیت و خط لاتین مشاهده کرد. امروزه ایتالیا سومین تولید ناخالص داخلی اسمی در منطقه یورو و هشتمین کشور بزرگ در جهان است. این کشور به عنوان یک اقتصاد پیشرفته، ششمین ثروت ملی جهان را دارد و از نظر ذخیره طلای بانک مرکزی در رتبه سوم قرار دارد. ایتالیا از توسعه انسانی بسیار بالایی برخوردار است و از نظر امید به زندگی در رتبه ششم جهان قرار دارد. ایتالیا یکی از اعضای بنیانگذار و پیشرو اتحادیه اروپا و عضو بسیاری از نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، ناتو، اتحادیه مدیترانه، شورای اروپا، اتحاد برای اجماع و بسیاری دیگر است. . برای انعکاس غنای فرهنگی خود، ایتالیا دارای 53 مکان میراث جهانی است که بیشترین تعداد در جهان است و پنجمین کشور پربازدید است.

مانند هر سال، کارگروه بنیاد آنیلی 7700 مؤسسه آموزشی در شبه جزیره را مورد بررسی قرار داد و عملکرد 1.289 میلیون جوان فارغ التحصیل، دانشجویان سال اول دانشگاه یا میزان اشتغال آنها به مؤسسات فنی و حرفه ای را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

بهترین مدارس متوسطه کلاسیک در میلان از نظر

برای دبیرستان های “کلاسیک مانند هر سال در اولین پله سکو برجسته است. دبیرستان مقام دوم و مدرسه مقام سوم را به خود اختصاص دادند. دبیرستان که عموماً به سکو عادت دارد، این بار دو پله سقوط کرده و جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است از رتبه دهم به رتبه پنجم می پرد.

بهترین دبیرستان ها در میلان، بخش علوم

در مورد دبیرستان های علمی، لئوناردو داوینچی و ولتا مقام های اول را حفظ می کنند، در حالی که در پله سوم روی سکو قرار دارد. دبیرستان ویتوریو ونتو به رتبه چهارم سقوط کرد.

بهترین دبیرستان های زبان شناسی و علوم انسانی در میلان

برای بخش زبان، دو مدرسه بهترین دبیرستان. برای بخش علوم انسانی، دبیرستان ویرجیلیو در رتبه اول قرار دارد و اراسمو دا روتردام (سستو سان جووانی) به مقام دوم صعود می کند.

بهترین موسسات فنی در میلان 2022

در میان بهترین موسسات فنی در بخش اقتصاد، موسسات برای عملکرد دانشجویان در دانشگاه و موسسات برای بخش فناوری برجسته هستند.

با توجه به تجزیه و تحلیل فارغ التحصیلان جوان دبیرستانی که در سال بعد از دیپلم خود کار پیدا می کنند، موسسات و در رتبه بندی سال 2022 پیشتاز هستند.

 

 

در رتبه 16 در جهان و رتبه اول در ایتالیا برای اقتصاد، گروه آنها مشتاقانه بهترین اساتید بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند. علاوه بر تدریس و تحقیق، برخی از اعضای دپارتمان اقتصاد به عنوان مشاور سازمان های بین المللی مانند صندوق بین المللی پول، سازمان ملل و بانک جهانی انتخاب شده اند.

 

اگرچه درصد دانشجویان بین المللی بوکونی 11 درصد است، آنها به طور فعال در کمک به دانشجویان بین المللی برای داشتن تجربه تحصیلی عالی در خارج از کشور مشارکت دارند. آنها طیف وسیعی از خدمات و فعالیت ها را برای کمک به دانشجویان جدید در بدو ورود و در طول تحصیل ارائه می دهند. این شامل یک دوره تسریع شده و یک دوره بعدی به زبان ایتالیایی است تا به دانشجویان بین المللی جدید کمک کند تا تجربه ای غنی در میلان داشته باشند. به یافتن مسکن، خدمات مشاوره تحصیلی، و مجموعه ای از فعالیت های جهت دهی برای کمک به دانشجویان بین المللی برای سازگاری با محوطه دانشگاه کمک کنید. علاوه بر این، بورس تحصیلی آنها برای دانشجویان بین المللی به دانشجویان منتخب مبتنی بر نیاز از سراسر جهان که مدرک کارشناسی ارشد را دنبال می کنند اعطا می شود.

 

معیارهای انتخاب

دانشگاه‌هایی که در فهرست «10 دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته اقتصاد» قرار دارند، به دلیل عوامل کیفی مختلفی انتخاب شدند که امیدواریم به دانشجویان بین‌المللی کمک کند تا دانشگاه ایده‌آل خود را در خارج از کشور پیدا کنند.

 

عوامل شامل درصد دانشجویان بین المللی ثبت نام شده در دانشگاه و خدمات ارائه شده به آنها قبل، حین و بعد از تحصیل، از جمله در دسترس بودن دوره های کارآموزی و فعالیت های فوق برنامه است. ما همچنین رتبه‌بندی جهانی و ملی دانشگاه، محبوبیت مقصد تحصیل در خارج از کشور، و باز بودن کشور میزبان برای دانشجویان بین‌المللی، از جمله سهولت درخواست ویزا برای دانشجویان را در نظر گرفتیم.

 

در صورت امکان، نظرات دانشجویان و همچنین نظرات خصوصی ارسال شده به را در نظر گرفته ایم که سطوح اولیه خدمات ارائه شده به دانشجویان بین المللی آینده را نشان می دهد.

 

ما همچنین تمام تلاش خود را برای گنجاندن دانشگاه‌هایی با اندازه‌های مختلف در کشورهای مختلف انجام داده‌ایم تا دانشجویان بین‌المللی آینده نگر را در معرض طیف گسترده‌تری از گزینه‌های تحصیلی موجود در سراسر جهان قرار دهیم.

 

.

 

بوکونی به لطف 17 پروژه تحقیقاتی خود که توسط کمک های مالی شورای تحقیقات اروپا تأمین می شود، دانشگاه پیشرو اروپا از نظر تعداد وقف در زمینه های مدیریت، مالی و اقتصاد است. همچنین یکی از 55 مدرسه بازرگانی است که دارای اعتبار سه گانه (سیستم بهبود کیفیت اروپایی)، (انجمن کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی) و (انجمن پیشرفت دانشکده های بازرگانی دانشگاهی) است.

 

به لطف همکاری هایی که بوکونی با موسسات مدیریتی بزرگ در سراسر جهان ایجاد کرده است، بسیاری از مدارک دوبل در دسترس هستند. در میان آنها، ما را در انگلستان، در ایالات متحده، را می‌یابیم… به همین ترتیب، دانشجویان امکان تبادل با 281 دانشگاه شریک واقع در 54 کشور را دارند.

 

در نهایت، دانشجویان سابق آن شامل بسیاری از سیاستمداران، بازرگانان و کارآفرینان هستند

برای دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید