حسابداری در کانادا

مطالعه مقاله آموزشی درباره حسابداری در کانادا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

حسابداری یک دوره کاملاً غالب است که در کانادا تدریس می شود. حسابداری که در برخی از دانشگاه های برتر موجود است، به عنوان یک رشته در بین جمعیت بین المللی بسیار محبوب است. بهترین دانشگاه‌های کانادا برای دانشجویان بین‌المللی به‌خاطر دانشگاه‌های درخشان، قرار گرفتن در معرض صنعتی عالی و نرخ بالای اشتغال‌زایی پس از فارغ‌التحصیلی، شناخته شده‌اند. پس از ادامه تحصیل در رشته حسابداری ، می توانید حقوق اولیه تقریباً 43546 CAD در سال دریافت کنید. همچنین، تحصیل در برخی از بهترین کالج‌های حسابداری در، شما را در استخدام‌کنندگان برتر مانند Google، Deloitte، Apple و بسیاری دیگر استخدام می‌کند!

چرا در کانادا دوره های حسابداری بخوانیم؟

دوره های حسابداری یکی از برنامه های بسیار برگزیده در بین جمعیت بین المللی است. بیایید دریابیم که چرا 
فرصت های شغلی عالی: دانشگاه های حسابداری فرصت های شغلی عالی را پس از فارغ التحصیلی برای دانشجویان داخلی و بین المللی فراهم می کنند. میانگین حقوق مشاهده شده برای فارغ التحصیلان حساب در کانادا 52876 دلار کانادا در سال است.
آموزش با کیفیت: با ارائه بهترین زیرساخت ها، بهترین دانشگاه های کانادا برای حسابداری در سراسر کشورها برجسته شده اند. کانادا برای ارائه دانشجویان بین المللی با تجربیات برجسته آموزشی و همچنین صنعتی محبوب است.
فراوانی دوره‌ها و تخصص‌ها: دانشگاه‌های حسابداری متعددی در کانادا وجود دارد که انواع مختلفی از تخصص‌ها مانند مالیات، مدیریت و غیره را در سطوح تحصیلی مانند PG، UG و دکترا به دانشجویان ارائه می‌دهند. این دانشگاه ها همچنین برخی از محبوب ترین برنامه های دیپلم و گواهی در حسابداری را ارائه می دهند.

تخصص و مدرک در دوره های حسابداری برای دانشجویان بین المللی

دوره‌های حسابداری در کانادا برای دانشجویان بین‌المللی دقیقاً به دلیل برنامه‌های تحصیلی متعدد موجود از جمله UG، PG، دوره‌های دکترا و همچنین دوره‌های گواهینامه و دیپلم، تقاضای بالایی دارند. برنامه های حسابداری در کانادا نیز در تخصص های مختلفی مانند:
مالیات
حسابداری قانونی
حسابداری حرفه ای
بانکداری
مدیریت کسب و کار
کارآفرینی
تجزیه و تحلیل
برخی از محبوب ترین برنامه های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های حسابداری در کانادا عبارتند از:
کارشناسی ارشد حسابداری
حسابداری BBA
حسابداری BCom
مالیات LLM
گواهی حسابداری
دیپلم حسابداری
فوق دیپلم حسابداری
واجد شرایط بودن و شرایط پذیرش برای تحصیل حسابداری در کانادا
اجازه دهید اکنون شرایط و معیارهای واجد شرایط بودن برای تحصیل بهترین دوره های حسابداری در کانادا را بررسی کنیم:
 الزامات تحصیلی
نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی
نمرات GMAT یا GRE
الزامات اضافی
در مورد الزامات الزامات دوره های حسابداری در کانادا به طور خلاصه صحبت می کنیم، اجازه دهید با این موارد شروع کنیم:
 
1. الزامات تحصیلی
ابتدایی ترین نیاز برای درخواست برای تمام دوره های حسابداری در کانادا برای دانشجویان بین المللی، داشتن ریز نمرات دانشگاهی برای هر سطح تحصیلی است. اگر برای برنامه PG در حسابداری درخواست می دهید، باید مدرک لیسانس در هر زمینه مرتبط داشته باشید. برخی از موضوعات پیش نیاز برای اکثر برنامه های حسابداری در کانادا عبارتند از:
 
ریاضیات
توابع پیشرفته
حساب دیفرانسیل و انتگرال
انگلیسی
2. نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی
برای شما، به عنوان دانشجویان بین المللی، داشتن مدرک زبان انگلیسی از نظر آزمون های آیلتس، تافل، PTE یا سایر آزمون ها ضروری است. حداقل شرط آیلتس برای تحصیل دوره های حسابداری در کانادا، بسته به دانشگاه/برنامه ای که انتخاب می کنید، نمره 6.5 یا بالاتر است.
3. نمرات GRE یا GMAT
برخی از دانشگاه‌های حسابداری در کانادا نیز ممکن است در صورت استفاده از دوره‌های حسابداری در سطوح PG، نمرات GMAT/GRE شما را درخواست کنند.
4. الزامات اضافی
الزامات اضافی مانند مصاحبه، همراه با تجربه کاری، بیانیه هدف (SOP) و رزومه / CV نیز بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید، می تواند توسط دانشگاه شما درخواست شود.   
فرآیند درخواست برای تحصیل دوره های حسابداری در کانادا
روند درخواست برای درخواست برای برخی از دانشگاه های حسابداری معروف در کانادا به طور خلاصه در زیر مورد بحث قرار گرفته است:
رشته و دانشگاه خود را برای شروع مدرک حسابداری خود در کانادا انتخاب کنید.
فرم درخواست را به همراه هزینه درخواست ارسال کنید.
تمام مدارک مورد نیاز از جمله ریز نمرات، مدرک لیسانس (در صورت نیاز)، همراه با الزامات اضافی مانند SOP، رزومه، LORs، و مدرک سابقه کار را طبق درخواست دانشگاه خاص ارسال کنید.
همچنین ممکن است فرآیند مصاحبه از شما خواسته شود.
در صورت وجود در دانشگاه برای بورسیه یا کمک مالی اقدام کنید.
منتظر تصمیم پذیرش باشید.
هزینه تحصیل حسابداری در کانادا
هزینه تحصیل حسابداری در کانادا کاملاً به مدرک و سطح تحصیلی شما بستگی دارد. دوره های دیپلم و گواهینامه در حسابداری سالانه از 5000 دلار کانادا تا 20000 دلار کانادا متغیر است. در حالی که برنامه های مدرک UG در محدوده 20000 تا 60000 CAD سالانه است. از سوی دیگر، برنامه های سطح PG، چیزی بین 30000 تا 40000 CAD سالانه است. 
دانشجویان باید برای هزینه زندگی در کانادا حدود 900 دلار کانادا - 1500 دلار کانادا در ماه علاوه بر هزینه برنامه بودجه داشته باشند. این برآورد بر اساس نیازهای اولیه یک فرد است که شامل مسکن، مواد غذایی، پوشاک، حمل و نقل عمومی و سایر هزینه های متفرقه است.

فرصت های شغلی پس از پیگیری حسابداری

پس از گذراندن دوره حسابداری در کانادا، قطعا می توانید وارد غول های شرکتی مانند دیلویت، اکسنچر، مایکروسافت، گوگل، اپل و غیره شوید. میانگین حقوق پایه برای فارغ التحصیلان حسابداری در کانادا 52876 دلار کانادا در سال است.
اجازه دهید شما را وادار به بررسی برخی از گزینه های شغلی پس از فارغ التحصیلی در رشته حسابداری در کانادا کنیم:
تحصیلات عالی در رشته های مختلف مانند مالیات، حسابرسی، بانکداری و غیره
پیگیری حسابداری حرفه ای خبره (CPA)
در غول های مختلف شرکتی استخدام شوید
یک کسب و کار/ سرمایه گذاری برای خودتان راه اندازی کنید
یک مربی در زمینه حسابداری شوید
حسابرس، حسابدار، تحلیلگر مالی، متخصص مالیات، مشاور شوید
سوالات متداول در مورد حسابداری در کانادا 
برترین دانشگاه های حسابداری در کانادا کدامند؟
پاسخ بهترین کالج ها برای حسابداری در کانادا عبارتند از:
دانشگاه آلبرتا
دانشگاه تورنتو
دانشگاه کوئینز
دانشگاه مک گیل
هزینه تحصیل حسابداری در کانادا چقدر است؟
پاسخ برنامه های گواهینامه و دیپلم می تواند حدود 5000 تا 20000 دلار کانادا در سال هزینه داشته باشد. در حالی که برنامه های کارشناسی ارشد بسته به دانشگاهی که انتخاب می کنید می تواند سالانه از 30000 دلار کانادا تا 50000 دلار کانادا متغیر باشد. برنامه های سطح UG می توانند حدود 20000 تا 50000 CAD در سال هزینه داشته باشند.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید