رشته مهندسی برق در آمریکا

مطالعه مقاله آموزشی درباره رشته مهندسی برق در آمریکا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

توسعه رشته برق با آزمایش های کمی که شامل باتری ها و بارهای ساکن بود آغاز شد.

بعدها، مایکل فارادی، آندره ماری آمپر، چارلز زیمنس، توماس ادیسون و نیکولا تسلا با اختراعات خود در زمینه مهندسی برق تاریخ ساز شدند. امروزه مهندسی برق تقریباً در همه جای اطراف ما حضور دارد.

آیا می دانستید هر بار که از هر وسیله الکترونیکی استفاده می کنید، سختی کار یک مهندس برق پشت آن است؟ شما از گوشی هوشمند، رایانه یا غذای خود در مایکروویو گرم می کنید – همه این موارد با کمک ذهن مبتکر مهندسان برق ممکن شده است.

اگر شما آن بچه ای بودید که همیشه می خواستید مسائل را درست کند و کنجکاو بودید (و احتمالاً هنوز هم هستید) همه چیز از تلویزیون گرفته تا کامپیوتر یا حتی ماشین چگونه کار می کند، پس شاید باید به تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی برق فکر کنید.

مهندسان برق چه کار می کنند؟

مهندسی برق رشته‌ای است که به طراحی، توسعه، آزمایش و نظارت بر کل فرآیند ساخت تجهیزات الکتریکی، دستگاه‌ها و سیستم‌هایی مانند موتورهای الکتریکی، سیستم‌های ناوبری و ارتباطات، تجهیزات تولید برق و غیره می‌پردازد.

مراحل ساخت دستگاه الکتریکی:

آنچه را که دستگاه/سیستم جدید قرار است انجام دهد را مشخص کنید.

تمام اجزای الکترونیک را معمولاً با کمک کامپیوتر طراحی کنید.

یک نمونه اولیه ایجاد کنید، سپس آن را آزمایش کنید و اشکالات احتمالی را برطرف کنید.

با این حال، کار یک مهندس برق بسیار بیشتر از نشستن در آزمایشگاه و آزمایش دستگاه ها در طول روز است. اغلب اوقات، مهندسان برق در یک تیم کار می کنند، با مشتریان ارتباط برقرار می کنند، و زیر شاخه های مهندسی (مثلاً تولید برق) شامل کارهای میدانی زیادی است.

مدرک کارشناسی مهندسی برق در آمریکا

اول کار های مهم. قبل از اینکه مهندس برق شوید، باید مدرک کارشناسی مناسب را دریافت کنید. به دنبال دانشگاهی باشید که در رشته مهندسی برق تحصیل می کند.

اگر فارغ التحصیل دبیرستان هستید و مهندسی برق را به عنوان یک رشته در نظر می گیرید، بهتر است دانش قوی ریاضی و فیزیک داشته باشید، زیرا این رشته به شدت بر این موضوعات است.

یک برنامه تحصیلی مهندسی برق در ایالات متحده معمولاً 4 سال طول می کشد. دانش آموزان می توانند انتظار داشته باشند در کلاس های زیر شرکت کنند:

منطق مدار دیجیتال و تجزیه و تحلیل

سیگنال ها و سیستم ها

پردازش سیگنال دیجیتال

مدلسازی کامپیوتری

نظریه الکترومغناطیسی

ترمودینامیک

حساب دیفرانسیل و انتگرال

مدارها

فیزیک

شما همچنین می توانید تحصیلات خود را سریعتر با مدرک کاردانی تکمیل کنید، که معمولاً حدود دو سال طول می کشد تا به پایان برسد و آموزش کافی برای شروع یک کار مهندسی پایه در ایالات متحده یا خارج از کشور ارائه می دهد.

اگرچه برخی از آنها بر حرفه ای تأکید دارند، مدرک کاردانی در مهندسی برق بر روی یک تخصص یا رشته تمرکز نمی کند، آنها به سادگی درک اولیه ای از مکانیک مهندسی برق، مدارها و سیستم های صنعتی ارائه می دهند.
برترین دانشکده های مهندسی برق در ایالات متحده
بر اساس رتبه بندی دانشگاه جهانی US News، اینها بهترین کالج ها و دانشگاه های آمریکایی هستند که مدارک مهندسی برق و الکترونیک را ارائه می دهند:
دانشگاه تگزاس، آستین
موسسه فناوری ماساچوست (MIT)
دانشگاه پرینستون
دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (UCB)
موسسه فناوری جورجیا (گرجستان تک)
دانشگاه استنفورد
دانشگاه نیویورک (NYU)
دانشگاه کارنگی ملون
ویرجینیا تک
دانشگاه هیوستون
همچنین می‌توانید برخی از دانشگاه‌های آمریکایی را که مدرک کارشناسی آنلاین در رشته مهندسی ارائه می‌دهند، بررسی کنید:
دانشگاه آریزونا
دانشگاه ملی
دلایل اصلی تحصیل رشته مهندسی برق در آمریکا
تصمیم به تحصیل در رشته مهندسی برق (در واقع هر رشته مهندسی) در ایالات متحده به احتمال زیاد مفید خواهد بود، هم از نظر تحصیلات آکادمیک و هم از نظر فرصت های شغلی آینده.
بیایید به برخی از مهمترین مزایای تحصیل در رشته مهندسی برق در اینجا نگاه کنیم:

ایالات متحده بیش از 345 دانشگاه دارد که توسط هیئت اعتباربخشی مهندسی و فناوری (ABET) تأیید شده است، سازمان ملی که صلاحیت استاندارد را در بین دانشکده‌های مهندسی تضمین می‌کند.

ایالات متحده در بیشتر زمینه های مهندسی و فناوری، از جمله تحقیقات در هر دوی این زمینه ها، پیشرو جهانی است. به عنوان یک دانشجوی مهندسی در ایالات متحده، به پیشرفته ترین فناوری و منابع تحقیقاتی دسترسی خواهید داشت و حتی ممکن است این شانس را داشته باشید که با متخصصان برجسته در زمینه مهندسی برق ملاقات و کار کنید. به عنوان مثال، برخی از دانشجویان فعلی که در برنامه های کارشناسی مهندسی برق ثبت نام کرده اند، با مرکز تحقیقات ناسا همکاری می کنند.

شما می توانید به توسعه برخی از بزرگترین اختراعاتی که آینده ما را تغییر می دهند، مانند یک ماشین پرنده کمک کنید. اگر فکر می کنید در آینده خیلی دور است، برخی از شرکت های آمریکایی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده اند.

فارغ التحصیلان فرصت های شغلی فراوانی دارند. در واقع، با توجه به اداره آمار کار ایالات متحده، چشم انداز شغلی مهندسان برق بین سال های 2019 و 2029 افزایش 3 درصدی را نشان می دهد.

تولید برق.jpg

پردرآمدترین مشاغل رشته مهندسی برق در آمریکا

مانند هر رشته مهندسی دیگر، فارغ التحصیلان رشته برق این شانس را دارند که مشاغل پردرآمد را تضمین کنند.

چه تصمیم بگیرید پس از پایان تحصیلات خود در ایالات متحده بمانید و در اینجا شغلی را توسعه دهید، یا ترجیح می دهید در خارج از کشور کار کنید، بازار کار بین المللی بسیار امیدوار کننده و پر از پیشنهادات است. فقط به خاطر داشته باشید که در صورت ادامه تحصیل و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد (کارشناسی ارشد) در رشته مهندسی، هم فرصت های شغلی و هم حقوق افزایش می یابد.

اکنون، بیایید به برخی از پردرآمدترین مشاغل مهندسی برق در آمریکا نگاه کنیم. ما همچنین چند کار و مسئولیت کلی را گنجانده‌ایم تا به شما ایده بهتری درباره معنای هر شغل ارائه دهیم:
 
تکنسین مهندسی برق - 44700 دلار در سال
تجهیزات و سیستم های الکتریکی را تشخیص، تعمیر و نگهداری کنید.
سفارش و نصب اجزای جدید؛ قطعات خراب را جایگزین کنید و مطمئن شوید که آنها بازیافت یا به درستی دور ریخته شده اند.
روش ها و ابزارهای جدید عیب یابی را تحقیق کنید.
مهندس برق سطح ورودی - 73300 دلار در سال
مشخصات تجهیزات الکتریکی را برای اطمینان از سازگاری با یکدیگر بررسی کنید.
اطلاعات فروشندگان را بررسی کنید و اجزا، ابزارها و سیستم های مختلف را آزمایش کنید.
گزارش های مفصلی در مورد فعالیت، یافته ها و نتیجه گیری های خود بنویسید.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید