اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا بدون مدرک زبان

مطالعه مقاله آموزشی درباره اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا بدون مدرک زبان از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

ایتالیا دارای طیف عظیمی ای از مدارس عالی با کیفیت آموزشی بالا است. یکی از دلایل اصلی انتخاب برای بسیاری از دانشجو های بین المللی، قرار گرفتن در معرض و فرصت های عالی آن است. معماری فوق العاده است و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است. هزینه های تحصیل ناچیز است و بسیاری از دانشگاه ها نیازی به آزمون زبان (IELTS/TOEFL) ندارند. بنابراین، شما می توانید بدون آیلتس در ایتالیا تحصیل کنید .

تحصیل در ایتالیا چقدر سخت است؟ این به چند چیز بستگی دارد. شصت و یک دانشگاه دولتی و سی دانشگاه خصوصی در ایتالیا برای دانشجو های بین المللی بدون آیلتس وجود دارد. اما قبل از اینکه به لیست دانشگاه های ایتالیا بدون آیلتس نگاه کنید، باید بدانید که برای حضور در دانشگاه ایتالیایی نیازی به آیلتس یا آزمون زبان ایتالیایی ندارید .

مروری بر آزمون آیلتس

آیلتس عبارت از سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی است. توانایی شما در صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن به زبان انگلیسی را ارزیابی می کند. این آزمون برای کسانی که می خواهند در یک کشور انگلیسی زبان تحصیل یا کار کنند عالی است .

این آزمون دارای چهار بخش و 3 ساعت است. خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را آزمایش می کند. نمره کلی شما برای همه این مهارت های پایه انگلیسی داده خواهد شد. این نوع آزمون ها برای کشورهای انگلیسی زبان ضروری است تا ببینند آیا کسی دوره های تدریس شده به زبان انگلیسی را می فهمد یا خیر .

انواع آیلتس :

دو نوع آزمون آیلتس وجود لست : آزمون آیلتس آکادمیک و آزمون عمومی آیلتس. بخش Listening و Speaking برای هر دو این آزمون یکسان است، با این حال، موضوع بخش نوشتن و خواندن بسته به اینکه کدام آزمون شرکت می کند متفاوت است.

آزمون آیلتس آکادمیک

آیلتس آکادمیک توسط افرادی گرفته می شود که می خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند یا شغل خود را ارتقا دهند.

آزمون عمومی آیلتس

آزمون جنرال آیلتس توسط کسانی که مایل به مهاجرت به کشورهای اصلی انگلیسی زبان هستند و همچنین کسانی که به دنبال فرصت های آموزشی هستند که در آن زبان انگلیسی زبان اصلی ارتباط است، گرفته می شود. آزمون جنرال آیلتس نیز توسط افرادی که مایل به کسب تجربه کاری در کشوری هستند که زبان انگلیسی زبان اصلی آن است، شرکت می کنند.

دانشگاه های ایتالیا فرصت های بسیار متنوعی را برای دانشجو ها ارائه می دهند. دانشجو ها می توانند تقریباً در هر دانشگاهی در ایتالیا تحصیل کنند. هنر و تاریخ در بیشتر آنها بسیار محبوب است. هزینه های تحصیل در ایتالیا نیز بسیار پایین است، به خصوص برای دانشجویان بین المللی. در این راهنمای تحصیل در خارج از کشور، نحوه تحصیل در ایتالیا بدون آیلتس را خواهید آموخت.

چگونه بدون آیلتس در ایتالیا تحصیل کنیم

می توانید با تحقیق و تهیه لیستی از دانشگاه های ایتالیا برای دانشجو های بین المللی بدون آیلتس شروع کنید. شما همچنین باید در مورد دوره های ارائه شده در این مدارس و شرایط واجد بودن آنها تحقیق کنید .

 

بهترین دانشگاه بدون مدرک آیلتس در ایتالیا را با مراجعه به وب سایت آنها انتخاب کنید .

برای این دانشگاه های ایتالیایی بدون آیلتس درخواست دهید.

در اینجا استثنائات ارسال نمرات آیلتس وجود دارد

دانشجو هایی که تحصیلات قبلی خود را به زبان انگلیسی تدریس کرده اند می توانند شرایط تحصیل بدون تافل یا آیلتس را برآورده کنند. اگر آموزش به زبان انگلیسی متوسط ​​تدریس شده باشد، نیازی به تافل و آیلتس نیست. دانشجو باید مدرک رسمی چاپ شده بر روی کاغذ با کیفیت بالا، سربرگ و مهر شده را به عنوان مدرک تحصیلات قبلی خود به زبان انگلیسی به دانشگاه مربوطه نشان دهد .

مصاحبه تصویری یا تست آنلاین

برخی از دانشگاه ها ممکن است در آزمون آنلاین یا مصاحبه تصویری شرکت کنند. پس از انتخاب درخواست شما، باید طبق برنامه دانشگاه برای مصاحبه حاضر شوید. این خیلی اهمیت دارد که اشتیاق و توانایی خود را برای ورود به دانشگاه نشان دهید. اگر می خواهید بدون آیلتس در دانشگاه ایتالیا پذیرش بگیرید، باید این مصاحبه را انجام دهید .

لیست دانشگاه های ایتالیا بدون آیلتس

اگر نمره آیلتس ندارید، دانشگاه های زیادی در ایتالیا وجود دارند که شما را می پذیرند. بنابراین، در اینجا لیست دانشگاه هایی برای تحصیل در ایتالیا برای دانشجویان هندی بدون آیلتس آمده است

در اینجا لیستی از دانشگاه های ایتالیایی بدون آیلتس آمده است :

دانشگاه بولونیا

دانشگاه میلان

دانشگاه فلورانس

دانشگاه پیزا

دانشگاه پادوآ

دانشگاه ناپل فدریکو دوم

دانشگاه ترنتو

دانشگاه جان کابوت

دانشگاه ساپینزا رم

دانشگاه ورونا

اگر فرآیند مصاحبه را پاک کنید، دانشگاه با یک نامه پذیرش یا تاییدیه به شما اطلاع می دهد. این یک نامه رسمی است که تأیید می کند که شما در دانشگاه پذیرفته شده اید .

ویزای تحصیلی ایتالیا بدون آیلتس

سوالی که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده این است که “آیا برای ویزای تحصیلی ایتالیا آیلتس لازم است؟” پاسخ به این سوال منفی است. اگر نامه پذیرش از دانشگاه شما در ایتالیا به آن نیاز نداشته باشد، نیازی به آیلتس نخواهید داشت. این بدان معنی است که متقاضیان باید مدارک خاصی از جمله ارائه دهند

پاسپورت معتبر

نامه پذیرش از دانشگاه شما در ایتالیا بدون آیلتس

فرم درخواست ویزا به طور کامل پر شده است

اثبات عدم سوء پیشینه کیفری

اثبات بودجه کافی به معنای حمایت از خود در طول تحصیل است

گواهی بیمه درمانی

مدارک اقامت معتبر در ایتالیا

ریز نمرات دانشگاهی

دلایل مبنی بر اینکه هزینه درخواست مربوطه را پرداخت کرده اید

نتیجه گیری

اگر در کالج یا دانشگاه خود انگلیسی خوانده اید، ممکن است بتوانید بدون شرکت در آزمون مهارت زبان در این آزمون موفق شوید. تنها چیزی که نیاز دارید یک گواهی چاپ شده بر روی یک اظهارنامه یا گواهی رسمی است که نشان می دهد شما تحصیلات قبلی را به زبان انگلیسی گذرانده اید .

دانشگاه بولونیا از بهترین دانشگاه ایتالیا است که نیازی به آیلتس ندارد .

یک عامل اصلی در رد درخواست ویزای ایتالیا شما است. سفارت می خواهد ببیند که شما بودجه کافی برای پوشش روزهایی که سفر خواهید کرد، از جمله محل اقامت و پرواز، دارید .

 

برای دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید