تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در کانادا

مطالعه مقاله آموزشی درباره تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در کانادا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

 

Ph.D تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در کانادا

 

 

 
تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در کانادا برنامه در سیستم های مهندسی فرصت های تحقیقاتی میان رشته ای را با محوریت مهندسی و متمرکز بر سیستم های مهندسی ارائه می دهد. این برنامه دانش آموزان را برای رویارویی با چالش ها، مشکلات و فرصت های قرن بیست و یکم آماده می کند. Ph.D. این برنامه قصد دارد مسیرهای جدیدی را برای آموزش و تحقیقات مهندسی میان رشته ای ارائه دهد که بر درک و توسعه سیستم های نسل بعدی تمرکز دارد.
به عنوان ویژگی تعیین کننده آن، Ph.D. این برنامه یک آموزش بین رشته ای ارائه می دهد که کار درسی و تحقیقات دکترا را با تمرکز بر موضوعاتی مانند آنچه توسط بنیاد ملی علوم به عنوان "سیستم های مهندسی" تعریف شده است، ترکیب می کند. 
به طور خاص، دانش آموزان ممکن است. در سیستم های سنتی عمران، محیط زیست، برق، مهندسی مکانیک و محاسبات تخصص داشته باشند. با این حال، آنها تحقیقات دکتری خود را در سیستم های مهندسی اعمال می کنند. Ph.D. برنامه در سیستم های مهندسی تنها برنامه دکترای بین رشته ای در نوع خود در جنوب مرکزی پنسیلوانیا است.

دانش آموزان

 در این برنامه این فرصت را خواهند داشت که مطالعات خود را با دوره ها و تحقیقاتی تکمیل کنند که دید وسیعی از سیستم ها ارائه می دهد. به دلیل این رویکرد. فارغ التحصیلان این برنامه کاملاً آماده ورود به "Ph.D. موقعیت های مورد نیاز در زمینه های مرتبط با عمران، محیط زیست، برق، مهندسی مکانیک و محاسبات. ماهیت بین رشته ای این برنامه همچنین دانش آموزان را برای ورود به سایر زمینه های رشد هیجان انگیز در دانشگاه، بخش دولتی و اقتصاد بزرگتر آماده می کند. این حوزه ها شامل محیط های ساخته شده. شهرهای هوشمند، شبکه های حمل و نقل، هوش مصنوعی، سیستم های پزشکی و بسیاری موارد دیگر است.

Ph.D. برنامه در سیستم های مهندسی به حداقل 36 واحد مدرک کارشناسی ارشد نیاز دارد. الزامات برنامه شامل حداقل 18 واحد درسی است. که در جزئیات برنامه تعریف شده است. و حداقل 18 واحد تحقیق پایان نامه متمرکز بر سیستم های مهندسی است.

 

مدرک کارشناسی ارشد خود را در نیویورک کسب کنید

مهارت های خود را برای موفقیت در یک بازار پر تقاضا تقویت کنید. مدرک خود را با تنها برنامه توسعه نرم افزار در ساحل شرقی که توسط موسسه معتبر مهندسین برق و الکترونیک (IEEE) به رسمیت شناخته شده است، کسب کنید. کارشناسی ارشد ما در توسعه و مهندسی نرم افزار یک برنامه پیشرفته است. که بر کاربرد اصول مهندسی در فرآیند توسعه نرم افزار تمرکز دارد. این یک مطالعه دقیق و عمیق از مشکلات مدیریت، طراحی، توسعه، تحویل و نگهداری نرم افزار ارائه می دهد. پس از تکمیل برنامه، شما آماده خواهید بود. تا برای امتحانی شرکت کنید. که منجر به دریافت اعتبار گواهینامه توسعه نرم‌افزار (CSDA) می‌شود که توسط انجمن محاسباتی IEEE، سازمان پیشرو متخصصان محاسباتی در جهان ایجاد شده است.

دانش آموزان در این برنامه در مورد کل چرخه عمر توسعه نرم افزار یاد می گیرند. تا پایه و اساس مورد نیاز برای ایجاد یک حرفه موفق به عنوان یک مدیر و رهبر در این زمینه را به آنها بدهند.

درباره ی رشته ی مهندسی کامپیوتر (CE)

مهندسی کامپیوتر (Computer Engineering) (که مهندسی سیستم های کامپیوتری یا دانش سیستم ها نیز نامیده می شود) رشته ای است که حوزه ی الکترونیک، برق و علوم کامپیوتری را با هم ترکیب می کند. برخلاف رشته ی مهندسی نرم افزار که در اصل نرم افزار محور است. رشته ی مهندسی کامپیوتر علاوه بر طراحی نرم افزار پیش زمینه ای در مهندسی الکترونیک و مهندسی سخت افزار دارد. مهندسان کامپیوتر با بسیاری از جنبه های سخت افزاری و نرم افزاری رشته کامپیوتر سروکار دارند. این رشته همپوشانی بسیار زیادی با رشته های علوم کامپیوتر، سیستم های اطلاعاتی، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی نرم افزار دارد.

 در میان این 4 حوزه، مهندسی کامپیوتر متمایزترین آنهاست. و نیازمند تخصص در این چهار حوزه نیز می باشد. یک متخصص مهندسی کامپیوتر از طراحی و ساخت سخت افزار، از نمونه سازی تا تولید محصول را بر عهده دارد. در سال های اخیر مهندسان کامپیوتر در ایجاد سیستم های تعبیه شده همانند تلفن های همراه با نرم افزارهای جای گذاری شده. همانند گوشی های اندروید، IOS، ویندوز و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

به دانشکده علوم و هنر خوش آمدید

کالج هنر و علوم قلب تپنده دانشگاه واشبرن است.

از طریق 18 بخش دانشگاهی و موزه هنر مولوان، ما با پشتکار تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر دانش آموزی برای مشارکت موفقیت آمیز در دنیای متنوع، تکنولوژیکی و نوآورانه روزافزون آماده است.

علوم کامپیوتر: همانطور که گفته شده بیشترین دو رشته ای که با هم همپوشانی دارند، رشته ی علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار است. هر دو تاکید زیادی بر نرم افزار دارند اما علوم کامپیوتر بیشتر مربوط به حوزه های روباتیک، بیوانفورماتیک و روش های جدید استفاده از کامپیوتر ها است. برخی از عناوین شغلی این رشته مهندس نرم افزار هوش مصنوعی یا یک تحلیل گر بیوانفورماتیک است. مشاغلی همانند معماری داده، معماری امنیت، مهندسان سیستم های روباتیک و …. را نیز ممکن است در این گروه مشاهده شوند.

 

مهندسی نرم افزار:

مهندسی نرم افزار بر توسعه و نگهداری از مسئولیت نرم افزاری همانند ویندوز یا اندروید و … تمرکز دارد. این رشته بیشتر مشتری محور است. و اغلب محصولی را برای تحویل به مشتری توسعه می دهد. رشته ی مهندسی نرم افزار از لحاظ تاکید زیاد بر نرم افزار تا حدی شبیه به رشته ی علوم کامپیوتری است اما حالت های متمایز خاص خود را دارد. مهندسی نرم افزار حوزه ی تخصصی تری است، زیرا معمولا با توسعه ی نرم افزار و توسعه ی وب سرو کار دارد. عناوین شغلی در این رشته معمولا شامل توسعه گر نرم افزار، مهندس ارشد نرم افزار، برنامه نویس، تحلیل گر و برخی از عناوین شغلی مشابه می باشد.

سیستم های اطلاعاتی (IS) و فناوری اطلاعات (IT): سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات نیز تا حدی با هم همپوشانی دارند اما هر فرد با تحقیق متوجه می شود که چقدر این دو رشته از هم تمایز دارند. هدف سیستم های اطلاعاتی برآورده کردن نیازهای یک کسب و کار مرتبط با اطلاعات است در حالیکه هدف فناوری اطلاعات تمرکز بر این نیازها از جنبه های یک تکنولوژی یا سخت افزار است. هر دو تمرکز بر نیازهای کسب و کار دارند. در حالیکه IS بر پیاده سازی کارآمد سیستم ها و IT بر تعمیر آنها تاکید می کند. عناوین شغلی در این رشته شامل متخصص سیستم های اطلاعاتی یا متخصص فناوری اطلاعات می باشد. همچنین برخی از سمت های مدیریتی مانند مدیر آی تی یا مدیر پروژه ی IT، مشاور IT نیز در این گروه قرار دارند.

مهندسی کامپیوتر

 یکی از رشته هایی است که در بین دانشجویان بسیار پر طرفدار می باشد به همین دلیل در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل و بازار کار رشته مهندسی کامپیوتر در کانادا می پردازیم تا دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در کانادا و ورود به بازار کار رشته مهندسی کامپیوتر در کانادا را دارند از اطلاعات کامل و کافی برخوردار باشند. در مورد تحصیل مهندسی کامپیوتر در کانادا باید گفت که این رشته یکی از بهترین رشته ها و جز پردرآمد ترین رشته ها در کانادا و حتی بسیاری از دیگر کشورها محسوب می شود. دانشجویان برای تحصیل مهندسی کامپیوتر در کانادا باید از سطح زبان مناسبی برخوردار باشند.

 و بتوانند آیلتس مناسب با توجه به هر مقطع تحصیلی را ارائه نمایند. جالب است که بدانید طبق بررسی های انجام شده مشخص شده که رشته مهندسی کامپیوتر در کانادا تا چند سال آینده جز رشته های رو به رشد و پر درآمد محسوب خواهد شد. موسسه ملک پور اتریش با داشتن کارشناس رسمی اداره مهاجرت کانادا ICCRC امکان راهنمایی و خدمات در زمینه تحصیل مهندسی کامپیوتر در کانادا را دارا می باشد. برای اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط تحصیل و بازار کار مهندسی کامپیوتر در کانادا می توانید با کارشناسان تماس بگیرید و مشاوره رایگان داشته باشید

تعامل شخصی قوی

تعامل شخصی قوی ما بین اساتید و دانشجویان، و همچنین گزینه های آموزشی متنوع ما، کالج را به مکانی ایده آل برای کسب مهارت هایی تبدیل می کند که شما را به شدت در بازار رقابت می کند:

ارتباط شفاهی قوی
ارتباط نوشتاری قوی
تفکر خلاق و حل مسئله
تصمیم گیری اخلاقی
سازگاری و کار گروهی

فارغ التحصیلان ما در مشاغل هیجان انگیز استخدام می شوند، در مدارس فارغ التحصیل و حرفه ای پذیرفته می شوند، و از تجربه آموزشی و اشتیاق خود برای یادگیری مادام العمر که در اینجا در Washburn به دست می آورند بسیار صحبت می کنند. آیا شما آماده ایچابد هستید؟

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید