رشته ها و شرایط تحصیل در دانشگاه پادووا

مطالعه مقاله آموزشی درباره رشته ها و شرایط تحصیل در دانشگاه پادووا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

آشنایی با دانشگاه پادووا

دانشگاه پادووا یک دانشگاه تحقیقاتی در سطح جهانی است که از زمان تأسیس خود در سال 1222 تاثیر زیادی در پیشرفت علمی جهان داشته است. امروزه دانشگاه پادووا یک موسسه چند رشته ای است که هدف آن ارائه آموزش عالی و آموزش حرفه ای به دانشجویان خود است.

 مدرک تحصیلی از دانشگاه پادووا نماد یک هدف بلندپروازانه است که دانشجویان و کارفرمایان آن را به رسمیت می شناسند و آرزو می کنند.

دانشجو شدن در دانشگاه پادووا به معنای پیوستن به یک جامعه بین المللی بزرگ و پر جنب و جوش است که بیش از 30 درصد از جمعیت محلی را تشکیل می دهد.

 دانشگاه یک محیط آموزشی منحصر به فرد ارائه می دهد و ارتباط نزدیکی با شهر و طرح آن دارد.

 پادوآ که به خوبی به مقاصد اصلی ایتالیا و خارج از کشور متصل است، شهری دلپذیر و جذاب است که یکی از بهترین تجارب هنر، فرهنگ و سبک زندگی ایتالیایی را از طریق ترکیبی از تاریخ، فرهنگ، هنر و کسب و کارهای پر رونق تضمین می کند.

دانشگاه پادووا به منظور پاسخگویی به نیازهای دائماً در حال تغییر بازار کار و انعکاس نیازهای فعلی برای حفاظت از محیط زیست و مردم، با تاکید بر پایداری، به طور مداوم پیشنهاد دانشگاهی خود را به روز می کند.

دانشجویان Unipd توسط فرهنگی ایمن و فراگیر احاطه شده اند: دانشگاه پادووا حق تحصیل را از طریق منابع متنوع و برنامه های حمایتی ترویج می کند تا تنوع و نقاط قوت هر فرد را افزایش دهد و انتخاب شغل دانشگاهی را به عنوان سرمایه گذاری در آن تشویق کند. آینده آنها تدریس خصوصی، کمک های روانشناختی، غذاخوری ها، کتابخانه ها و بسیاری از خدمات دیگر از دانش آموزان در طول سفر آنها به فارغ التحصیلی و فراتر از آن پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، دانشجویان با انگیزه بالا نیز می توانند برای پذیرش در مدرسه آموزش عالی گالیله اقدام کنند.

 پس از یک فرآیند گزینش سخت، هر سال 30 دانش آموز برای پیگیری دوره های داخلی سطح بالای مدرسه و استفاده از خدمات ویژه آن انتخاب می شوند.

10دلیل برتر برای انتخاب دانشگاه پادووا

  • مجموعه متنوعی از برنامه های تحصیلی – یک دانشگاه چند رشته ای که طیف کاملی از برنامه های مطالعاتی به روز شده را ارائه می دهد.
  • آموزش با کیفیت بالا – در بین دانشگاه های برتر ایتالیا به دلیل کیفیت آموزش رتبه بندی شده است و به دانشجویان زمینه فرهنگی قوی و آموزش حرفه ای ارائه می دهد.
  • مدرک تحصیلی از دانشگاه پادووا به معنای دستیابی به یک هدف بلندپروازانه و تحصیلات شناخته شده است.
  • دانشگاه تحقیقاتی مشهور جهان – بهترین دانشگاه ایتالیا برای کیفیت خروجی تحقیقات (ANVUR). در میان بهترین دانشگاه های اروپایی از نظر تعداد 10 درصد نشریات پر استناد.
  • خدمات پشتیبانی با کیفیت – طبق نظرسنجی های Almalaurea، 9 نفر از 10 دانشجو از سفر تحصیلی خود در دانشگاه پادووا و از زندگی دانشجویی خود راضی بودند.
  • یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های اروپا – در سال 1222 توسط دانشجویان و معلمان با هدف دفاع از آزادی اندیشه در تحصیل و تدریس تاسیس شد. این دانشگاه تاریخ باشکوهی دارد و از جمله دانشمندان و اساتید آن گالیله گالیله – که از سال 1592 تا 1610 در پادوآ تدریس می کرد – و النا ال. کورنارو-پیسکوپیا – اولین زنی است که در سال 1678 مدرک دانشگاهی را از یک دانشگاه دریافت کرد.
  • یک جامعه بین المللی – میزبانی بیش از 2000 دانشجوی بین المللی در سال 2022 و یک سنت طولانی همکاری بین المللی، مشارکت در شبکه های بین المللی برتری و همچنین پروژه های تحقیقاتی و آموزشی، استقبال از دانشجویان و دانش پژوهان از سراسر جهان.
  • شهریه های رقابتی و مشوق ها – دانشگاه شهریه های رقابتی را در مقایسه با سایر دانشگاه های پیشرو اروپایی و همچنین طیف گسترده ای از بورسیه ها را برای دانشجویانی با سوابق تحصیلی عالی ارائه می دهد.
  • یک شهر-دانشگاه – یک محیط آموزشی منحصر به فرد در یک دانشگاه که عمیقاً با شهر و مدل شهری آن مرتبط است.
  • دانشجویان Unipd 30 درصد از جمعیت شهر را تشکیل می دهند.

        شهری که مانند هیچ شهر دیگری نیست  – پادوآ سنت تاریخی، هنر و فرهنگ را با مشاغل و صنایع خدماتی پر رونق در هم می آمیزد.

  • موقعیت استراتژیک – اتصال آسان به شهرهای اصلی ایتالیا و بین المللی به شما امکان می دهد برای گردشگری یا بازدید از خانه سفر کنید.

نقاط قوت

پیشنهاد دانشگاهی

دانشگاه پادووا از نظر پیشنهاد چند رشته ای منحصر به فرد است که بیش از 8 مدرسه و 32 دپارتمان را در بر می گیرد.

 دانشجویان دانشگاه پادووا می‌توانند از بین رشته‌های لیسانس (120)، کارشناسی ارشد (139) و یک دوره (13) و همچنین طیف وسیعی از دوره‌های تحصیلات تکمیلی و مدرسه عالی (Scuola Galileiana di Studi) را انتخاب کنند. برتر).

دوره هایی که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند در حال افزایش هستند و اکنون شامل 54 برنامه تحصیلی کامل، 20 برنامه دکترا، بیش از 700 واحد درسی و دوره های افتخاری متعدد است.

پژوهش

دانشگاه پادووا فعالیت‌های تحقیقاتی و بازیگران با کیفیت بالا را در همه زمینه‌های علمی تشویق می‌کند و بودجه عمومی و خصوصی را بیشتر و بیشتر جذب می‌کند. 5.2 درصد از بودجه عمومی ایتالیا برای پروژه های علمی با اهمیت ملی به محققان دانشگاه پادووا اختصاص می یابد، در حالی که بودجه اروپا برای پروژه های تحقیقاتی در پادوآ در سه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است. 28 پروژه توسط شورای تحقیقات اروپا (ERC) تامین مالی می شود.

 اینها پروژه های تحقیقاتی نوآورانه ای هستند که توسط دانشمندان عالی رهبری می شوند که پادوآ را برای انجام فعالیت های تحقیقاتی برجسته خود انتخاب کرده اند.

هم افزایی با صنعت

تحقیقات دانشگاه عمیقاً با قلمرو آن مرتبط است، همانطور که تعداد بالای قراردادهای مداوم با نهادهای دولتی و خصوصی برای فعالیت های تجربی نشان می دهد.

 خدمات تحقیقات تجاری به تنهایی 32 درصد از درآمدهای بخش را تشکیل می دهد.

 تلاش ویژه ای برای تقویت همکاری بین گروه های تحقیقاتی دانشگاهی و صنعت، با تمرکز ویژه بر SME ها در شمال شرقی ایتالیا انجام شده است. علاوه بر این، شایان ذکر است که تقریباً 50 شرکت اسپین آف که در دانشگاه پادووا تأسیس شده اند و توسط انکوباتور راه اندازی آن پشتیبانی می شوند، قابل ذکر است.

حرفه

Career Service از دانشجویان و فارغ التحصیلان جدید در گذار از دنیای آکادمیک به دنیای حرفه ای پشتیبانی می کند.

 پیوندهایی بین دانشگاه و شرکت‌ها، مؤسسات خصوصی و دولتی و انجمن‌های حرفه‌ای برای ایجاد و ترویج دوره‌های کارآموزی به عنوان فرصتی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تجربیات ایجاد شده است.

 “Vetrina degli Stages” به دانشجویان و فارغ التحصیلان جدید کمک می کند تا فرصت های کارآموزی و آموزشی را بیابند.

 فهرستی از شرکت های مرتبط برای مشترکین موجود است که می توانند تصمیم بگیرند که آیا شرح شغل با اهداف شغلی آنها مطابقت دارد یا خیر.

ممکن ها

در حین تحصیل در پادووا، دانشجویان همچنین مجاز به کار پاره وقت (20 ساعت در هفته) در داخل و خارج از دانشگاه هستند.

 همچنین می توانید با اجازه اقامت ایتالیا از امکان سفر به سایر کشورهای اروپایی بهره مند شوید.

 در نهایت، پس از فارغ التحصیلی، شما حق دارید یک سال کامل در ایتالیا یا هر کشور اتحادیه اروپا بمانید

رشته های تحصیلی و دانشکده های دانشگاه پادووا

دانشکده کشاورزی گرایش ها: بیماری شناسی گیاهی ، مطالعات روستایی ، مدیریت کشاورزی ، پارک ها و تفریحات ، حفظ نباتات و نباتات ، تولیدات گیاهی ، جنگلداری ، زراعت ، دامپروری ، علوم تغذیه ، کشاورزی

دانشکده بازرگانی و اقتصاد رشته های تحصیلی: اقتصاد و بازرگانی ، اقتصاد ، مدیریت

گروه فناوری رشته های تحصیلی: مهندسی مکانیک ، مطالعات شهری ، مهندسی زیست پزشکی ، مهندسی عمران ، مهندسی مواد ، مهندسی شیمی ، مهندسی مخابرات ، مهندسی محیط زیست ، مهندسی برق ، مهندسی الکترونیک ، مهندسی مکانیک ، مهندسی عمران ، مهندسی مکانیک ، مهندسی کامپیوتر

دانشکده علوم انسانی و فلسفه رشته های تحصیلی: زبان های اسلاوی ، مطالعات اوقات فراغت ، باستان شناسی ، زبان های مدرن ، مطالعات ارتباطات ، فلسفه ، ادبیات ، هنر و علوم انسانی ، تاریخ دانشکده حقوق گرایش: حقوق کار ، حقوق تجارت ، حقوق

دانشکده ریاضی، فیزیک و علوم طبیعی رشته های تحصیلی: نجوم و علوم فضایی ، زمین شناسی ، مهندسی مواد ، بیوتکنولوژی ، مهندسی شیمی ، علوم طبیعی ، فیزیک ، شیمی ، ریاضیات ، علوم کامپیوتر

دانشکده پزشکی و جراحی رشته های تخصصی: چشم پزشکی ، بیهوشی ، رژیم درمانی ، گفتار درمانی و شنوایی شناسی ، تکنیک های آزمایشگاهی ، روانپزشکی و سلامت روان ، زنان و زایمان ، رادیولوژی ، جراحی ، دندانپزشکی ، فیزیوتراپی ، پزشکی ، نور

گروه داروسازی گرایش: فارماکولوژی ، داروسازی ، شیمی

دانشکده علوم سیاسی رشته های تحصیلی: حقوق بشر ، تجارت بین الملل ، مدیریت دولتی ، علوم سیاسی ، مالی

دانشکده روانشناسی رشته تحصیلی: روانشناسی تربیتی ، روانشناسی

اداره آمار زمینه های تحصیلی: جمعیت و جمعیت ، آمار

دانشکده تربیت معلم رشته های تحصیلی: کتابداری ، علوم تربیتی ، تربیت معلم ، تربیت معلم ، علوم ارتباطات

دانشکده دامپزشکی گرایش: دامپزشکی

موسسه فیزیک هسته ای

دوره های آنلاین کوتاه 9

 مقدمه ای بر روانشناسی سلامت

مقدمه ای بر اقتصاد زیستی پایدار

 صنعت برق: تولید و اقتصاد آشنایی با آن

 صرع و عصب

روانشناسی آن پیش محاسبه پیشرفته: هندسه، مثلثات و تابع نمایی

اکنون که تصمیم گرفتید کدام دوره را می خواهید با ما بگذرانید، می توانید در انتخاب های

 

 Unipd ثبت نام کنید.

 

ثبت نام در یک  برنامه تحصیلی سه ساله یا تک دوره ای  (5 یا 6 ساله) شامل  چهار مرحله اصلی است: ثبت نام در آزمون و پیش ثبت نام، برگزاری آزمون، کسب نمرات و هر رتبه، ثبت نام.

 از طرف دیگر  ، دوره کارشناسی ارشد  به فرآیند متفاوتی نیاز دارد .

دستورالعمل‌ها، مهلت‌ها و اطلاعات خاص در مورد آزمون‌های ورودی در اطلاعیه‌های پذیرش ، مدارک رسمی که باید هنگام ثبت‌نام در یک دوره به آن رجوع کنید، آمده است  .

دانشجویان دختر و پسر با مدرک خارجی که مایل به ثبت نام در دانشگاه پادوآ هستند باید از یک روش اختصاصی پیروی کنند .

 

مرحله 1. ثبت نام برای آزمون و پیش ثبت نام

 

پیش ثبت نام برای اطلاع رسانی به دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد که علاقه شما به شرکت در فرآیند گزینش برای دسترسی به یک برنامه تحصیلی است، و به سادگی شامل ثبت نام در پورتال Uniweb و سپس انتخاب رشته مورد علاقه خود از بین افراد پیش ثبت نام می شود. گزینه های موجود

هر دوره دارای مهلت های خاصی است که باید برای پیش ثبت نام رعایت شود.

 در برخی موارد ممکن است حتی لازم نباشد، یا ممکن است ثبت نام در پورتال دیگری لازم باشد (مثلاً برای دوره پزشکی و جراحی): برای بررسی جزئیات و مراحلی که باید دنبال کنید، اطلاعیه پذیرش   دوره مورد علاقه خود را بررسی کنید.

برای تمامی دوره ها داشتن مدرک ورودی الزامی است: گواهی آزمون دولتی/سررسید.

حتی اگر در کلاس پنجم (دوره متوسطه) هستید و هنوز دیپلم خود را نگرفته اید ، می توانید پیش ثبت نام کنید و در انتخاب شرکت کنید : موسسه، نوع مدرک را انتخاب کنید و کادر ” هنوز به دست نیامده ” را علامت بزنید.

به یاد داشته باشید که برای تکمیل ثبت نام باید نمره و تاریخ موفقیت خود را به روز کنید.

 

فاز 2. انجام آزمون

 

برای دسترسی به دوره های سه ساله و دوره های کارشناسی ارشد تک دوره ای، همیشه باید در آزمون پذیرش شرکت کنید: در اکثر موارد این آزمون TOLC است .

 از سوی دیگر، برخی از دوره‌ها، آزمونی را ارائه می‌دهند که در یک تاریخ واحد در سطح ملی (به عنوان مثال برای دوره‌های حرفه‌های بهداشتی، مانند پرستاری) یا توسط دانشگاه پادوآ تهیه شده است (مثلاً برای دوره علوم حرکتی).

این آزمون برای تعیین تعهدات آموزشی اضافی (OFA)، یعنی فعالیت های اصلاحی در نظر گرفته شده برای کسانی که به حداقل نمره تعیین شده نمی رسند، ضروری است. برای دوره‌های با دسترسی محدود (با تعداد مکان‌های محدود) از آزمون برای ترسیم رتبه‌بندی نیز استفاده می‌شود.

اطلاعیه پذیرش دوره خود را بررسی کنید تا از تمام جزئیات، مهلت ها، شرایط و راه هایی که این مرحله باید طی شود، مطلع شوید.

 

 

مرحله 3.  کسب امتیازات و رتبه بندی های احتمالی

 

برای رشته‌های با دسترسی محدود (با تعداد مکان‌های محدود)، رتبه‌بندی شایستگی تنظیم می‌شود و برای دسترسی به دوره، باید پذیرفته شوید.

 ممکن است این اتفاق بیفتد که شما فوراً برنده نباشید ، اما در یک  جابجایی بعدی . بنابراین بسیار حیاتی است  که باز استقرارها را زیر نظر داشته باشید  و در صورت امکان برای بازپرداخت ها ثبت نام کنید.

برای رشته های با دسترسی آزاد اما رتبه بندی وجود ندارد، می توانید پس از کسب نتیجه آزمون توسط دانشگاه ثبت نام کنید.

در اطلاعیه پذیرش هر رشته، روش های کسب نتایج آزمون، روش های شرکت در گزینش رشته های با دسترسی محدود و نحوه تشکیل رتبه و همچنین مهلت های تعیین شده درج شده است. رعایت شده و دستورالعمل انجام کلیه مراحل پیش بینی شده است.

 

 

مرحله 4. ثبت نام

 

پس از اخذ پذیرش، می توانید  با پرداخت اولین قسط 200.00 یورویی، به صورت آنلاین در  پورتال Uniweb ثبت نام کنید. درخواست تغییر رشته ؛ یا انتقال ورودی برای دوره مورد علاقه شما.

به یاد داشته باشید که برای این مرحله نیز مراحل و مهلت هایی وجود دارد  که ممکن است برای هر دوره متفاوت باشد، آنها را در آگهی های پذیرش  خواهید دید  .

 

 

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید