راحت ترین دانشگاه کانادا برای پذیرش

مطالعه مقاله آموزشی درباره راحت ترین دانشگاه کانادا برای پذیرش از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

راحت ترین دانشگاه کانادا برای پذیرش بیایم با هم صادق باشیم. راحت ترین دانشگاه های کانادا یعنی چی؟ بطور کلی چیزی به عنوان “راحت” در مسیر مهاجرت تحصیلی کاملا نسبی ست. شما برای اینکه یک پیچ را بپیچانید نیاز به ابزاری به نام پیچ گوشتی دارید. حال اگر این ابزار را داشته باشید تقریبا میشود. گفت کارتان آسان شده است. چون پیچ با ابزار منطقی خود قرار است که باز شود حال اگر زنگ زده یا فرسوده باشد بحث دیگری ست. تجربه ای که در این چند سال داشته ایم این است. که اگر اطلاعات کافی نداشته باشید که ابزار واقعی یک دانشجوست کارتان سخت است چون زمان زیادی برای سرچ و تحقیق باید بگذارید. و این که اطلاعات بدون تجربه ی کافی نمیتواند کاملا مورد اطمینان باشد. دست آخر اینکه گاهی باید کار را بدست دیگری داد تا از هدر شدن زمان و هزینه ی اضافه جلوگیری کنیم.

دانشگاه کانادا وست

یکی از راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش دانشگاه کاناداوست است. دانشگاه که در ونکوور قرار دارد از جمله دانشگاه هایی ست که پذیرش گرفتن از آن آسان است. چون با توجه به شرایط دانشجو , آفرهایی دارد که هر دانشجویی را بسمت آن میکشد. اسکالرشیب ده هزار دلاری برای مقطع مستر و همینطور هزینه ی دوسال تحصیل 25000 دلاری برای رشته ی MBA بسیار چذاب میتواند باشد بعلاو هی اینکه برای نمرات پایین زیان نیز دوره ی پیش نیاز زبان گزینه ی دیگری ست. که این دانشگاه به دانشجویان بین المللی خود میدهد. از درخوست پذیرش تا ارسال ایمیل به شما کمتر از یک ماه طول می کشد.

دانشگاه کارلتون

کانادا در اتاوا قرار دارد و هر ساله میزبان دانشجویان بین المللی از سرتاسر دنیاست. دانشگاه در حال پیشرفت که به تازگی 38 درصد به رشته های جدید خود اضافه کرده و با این استراتژی دانشجویان بیشتری را جذب میکند. اخذ پذیرش از این دانشگاه با زبان 6.5 آیلتس و تافل 86 مقدور میباشد اگر نمره ی زبان پایینی دارید جای نگرانی نیست دوره های زبان شما را در بالا بردن مهارت های یادگیری کمک میکنند. خوابگاه دانشجویی و فاند حین تحصیل از جذابیت های این دانشگاه هست. بعلاوه ی دیپازیت صفر برای پذیرش این دانشگاه میتواند دانشجویان بیشماری را راهی پرفتن پذیرش از این دانشگاه کند.

دانشگاه سنت ماری

دانشگاهی در استان نوااسکوتیا ست که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کاناداست. با قدمت 220 سال و اگر دنبال رشته های شیمی و تجارت هستید این دانشگاه به آن معروف استو اپلیکیشن فی 70 دلاری و آیتلس 6.5 و تافل 80 برای کارشناسی میتواند. این دانشگاه را جزو گزینه های جذاب برای پذیرش نمایان کند. این دانشگاه متناسب با معدل هر ترم شما بورسیه ها و کمک هزینه هایی بشما ارائه میدهد.

دانشگاه لاوال

یکی از دانشگاه های استان کبک است. که بسیار پر طرفداراست که

  • دانشگاه از لحاظ سطح آکادمیکی یکی از برترین دانشگاههای دنیا است.
  • دانشگاه لاوال در سطح بین المللی و کشور کانادا اعتبار بالایی دارد.
  • بیش از 420 رشته ارائه کرده است.
  • زندگی در جامعه ای پر جنب و جوش و متنوع
  • حدود 48000 نفر دانشجو دارد که حدود 6600 نفر آنها را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند.
  • مخارج زندگی در استان کبک که بسیار دانشجو خیز است  بسیار پایین تر از شهرهای بزرگی مثل ونکوور و تورنتو ست
  • 89 دلار اپلیکیشن فی و شهریه حدودی 15 هزار دلار در سال در مقطع ارشد دارد.

دانشگاه ویندزور

دانشگاه یکی از دانشگاه های استان آنتاریو ست که دارای دانشکده های تخصصی مهمی همچون دانشکده حقوق، بازرگانی، آموزش، پرستاری، علوم اجتماعی و غیره، می باشد و بعد از پیوستن به شورای عالی بریتانیا (Association of British Commonwealth) به عنوان یک دانشگاه دولتی مستقل ادامه فعالیت داد و همچنان تا سال های اخیر در حال گسترش دانشکده ها و نوسازی امکانات خود می باشد. اپلیکیشن فی 105 دلاری ارشد و 75 دلاری دوره ی کارشناسی را میطلبد ولی برای mba هرینه ی 150 دلاری دارد. برای بورسیه نیز شرط معدل بالای 80 درصد شما را به این مهم نزدیک میکند. هزینه ی تحصیل در مقطع ارشد و دکترا بین 20 تا 25 هزار دلار کاناداست.

دانشگاه ترینیتی وسترن

دانشگاه خصوصیکه مقذاری از هزینه های خود را از مراکز مذهبی کانادا تامین میکند. میتواند یکی ازبهترین گزینه های شما در پذیرش باشد بواسطه ی شما براحتی میتوانید ظرف کمتر از 10 روز از این دانشگاه پذیرش بگیرید. برای رشته های mba دولینگو 115 و برای رشته های آموزش زبان انگیسی (TESOL)  نمره دولینگو 125 نیاز میباشد و اگر آیتلس 7 ندارید از دوره های زبان پیش از شروع ترم میتوانید استفاده کنید. پذیرش از این دانشگاه توسط گروه ما کاملا رایگان انجام میشود. و نیازی به پرداخت اپلیکیشن فی نیز ندارید.

دانشگاه لیکهد

دانشگاه Lakehead ()در اول جولای سال 1965 در استان انتاریو تاسیس گردید. شهریه دانشگاه لیکهد به رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر بستگی دارد و متغیر است. اما به‌طور کلی میانگین شهریه دوره‌های این دانشگاه برای دانشجویان بین‌المللی حدود ۲۰ هزار دلار کانادا در سال است. مدرک زبان مورد این دانشگاه نیز برای آیتلس نمره ۶.۵ و تافل 80 مورد قبول است.دانشگاه لیکهد در حال حاضر نمرات آزمون انگلیسی دولینگو را تنها از متقاضیان ساکن کشورهایی که در دوران پاندمی COVID-19 در آن‌ها آزمون آیلتس و تافل برگزار نمی‌شود می‌پذیرد.

دانشگاه رایرسون

راحت ترین دانشگاه کانادا برای پذیرش دانشگاه در سال 1948 در انتاریوی تورنتو تاسیس گردید. نسبت تقاضای پذیرش در این دانشگاه با توجه به شهرت دانشگاه در زمینه کسب و کار و فضای آموزشی موجود، بالاتر از سایر دانشگاه های انتاریو می باشد.دانشگاه رایرسون بیش از 100 رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. نمره زبان مورد قبول در مقطع کارشناسی 6.5 و در ارشد 7 آکادمیک است .تحصیل در تورنتو بسته به رشته و مقطع تحصیلی، هزینه متفاوتی دارد؛ در دانشگاه Ryerson نیز شهریه‌ها سالانه از 22 هزار تا 37 هزار دلار برآورد می‌شود

دانشگاه مموریال

دانشگاه دانشگاهی ست که در استان نیوفاندلند قرار دارد و در سال 1925 تاسیس شده است.دانشگاه مموریال یکی از گزینه‌های مناسب برای تحصیل در کانادا و مهاجرت تحصیلی برشمرده می‌شود؛ چراکه این موسسه آموزشی سال‌هاست با صدور پذیرش تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی از آن‌ها به گرمی استقبال می‌کند.تافل 79 و آیتلس 6.5 نمره های زبان انگلیسی مورد قبول دانشگاه است.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید