مطالعه مقاله آموزشی درباره corona virus & education in Canada از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

تاثیر کروناویروس بر تحصیلات

اخیرا از دانشجویان خارجی نظرسنجی به عمل آمده و آنها گفته اند که کرونا خللی در عزمشان برای تحصیل در دانشگاه های کانادا ایجاد نخواهد کرد. در عین حال، بسیاری کلاس های حضوری را به کلاس های آنلاین ترجیح می دهند. از 6900 دانشجوی خارجی که در این نظرسنجی شرکت به عمل آورده اند حدود 69 درصد گفته اند که قصد دارند طبق برنامه درس خود را شروع کنند. تنها 5 درصد گفته اند که دیگر تمایلی به ادامه تحصیل در خارج ندارند. اکثر شرکت کنندگان در این نظرسنجی از کشورهای هند، چین، بنگلادش و بسیاری از کشورهای آسیایی دیگر بوده اند. مقصد تحصیلی این افراد استرالیا، کانادا، بریتانیا، ایالات متحده و نیو زیلند بوده است.

 

اکثر این افراد گفته اند که ترجیح می دهند کلاس های خود را حضوری و به طور عادی تجربه کنند آن هم بیشتر به این خاطر که شرکت در کلاس های آنلاین حال و هوای خارج و بین المللی بودن که امید به تجربه آن داشته اند را ندارد. نیمی از این افراد گفته اند که مایل هستند درس خود را تا 12 ماه یا کمتر به تعویق بیندازند.

 

31 درصد پاسخ دهندگان گفته اند که مایل هستند درس خود آنلاین شروع کنند و بعدا در کلاس های حضوری شرکت کنند اما تا کنون ترجیح اکثریت این بوده که تحصیل در خارج را تا ژانویه 2021 به تعویق بیندازند تا بتوانند در کلاس های حضوری در خود کانادا شرکت کنند.

 

از شرکت کنندگان خواسته شده  بود که به مقاصد تحصیلی مزبور از 10 نمره بدهند؛ با اینکه استرالیا و کانادا هر دو مقصد محبوب اکثریت دانشجویان خارجی بود اما کانادا به خاطر رفاه دانشجویان خارجی و ثبات اقتصادی امتیاز برتر را کسب کرد. کانادا همچنین به خاطر نداشتن محدودیت زیاد بر سر راه مسافران امتیاز بالایی دریافت کرده است. 

آخرین مقالات

آخرین اخبار
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید