کالج بین المللی کلمبیا کانادا

مطالعه مقاله آموزشی درباره کالج بین المللی کلمبیا کانادا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

کالج بین المللی کلمبیا کانادا در سال 1936 فعالیت خود را در زمینه آموزش دوره های دبیرستان در سال های منتهی به دانشگاه آغاز نمود،. اعتبار بالای این کالج بین المللی کلمبیا کانادا همچنین توسط کمیسیون آموزش عالی کانادا مورد تاًیید می باشد.

بهترین سن برای ورود به کالج بین المللی کلمبیا کانادا

برنامه های کالج بین المللی کلمبیا کانادا از دبیرستان آغاز می گردد؛ دانش آموزان حداقل با میانگین سنی دوازده سال تا هفده سال مورد پذیرش واقع می شوند. در این کالج دوره 7 تا 12 تحصیلی فعالیت دارند. به عبارتی از سال های 10 و 11 و 12 که به متوسطه ارشد معروف می باشد. دانش آموزان دبیرستانی می توانند از این مقاطع در کالج بین المللی کلمبیا کانادا تحصیل نمایند و بعد از گزراندن این سال های منتهی به دانشگاه برای ورود به دانشگاه به صورت مستقیم اقدام نمایند. برنامه ای به عنوان متوسطه بزرگسال که برای سال های 11 و 12 و متقاضیان بالای هجده سال ارائه می گردد و افراد بعد از اتمام این دوره ها می توانند وارد دانشگاه بشوند.

هزینه تحصیل در کالج بین المللی کلمبیا کانادا

مقدار هزینه ها و شهریه ها در کالج بین المللی کلمبیا پایین تراز کالج های هم تراز خود می باشد. این مبلغ نصف میانگین شهریه های سایر مراکز آموزشی خصوصی بویژه در مقطع کاردانی تعیین شده است. همه هزینه تحصیل در طول سال در این کالج شبانه ‌روزی در جدول زیر نمایش داده شده است.

 شرح هزینه
مبلغ هزینه

هزینه درخواست

200 دلار

هزینه شهریه

535 دلار

هزینه دوره دبیرستان

2,140 دلار

هزینه دوره دانشگاه

1,605 دلار

مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در کالج بین المللی کلمبیا کانادا

با توجه به اینکه زبان رسمی کشور کانادا زبان انگلیسی می باشد حتی اگر مدرک خاصی هم برای این قضیه نیاز نباشد بهتر است که دانش آموزان و متقاضیان ورود به این کالج از زبان انگلیسی اطلاعات کافی را داشته باشند .

الزامات دانش آموزان برای پذیرش در این کالج به شرح زیر است:

  • برای مقطع یازدهم آیلتس با نمره پنج (یا معادل نمره در تست تافل)
  • برای مقطع دوازدهم دست کم نمره پنج و نیم (یا معادل نمره در تست تافل)

 

زمانی که دانش آموز مدرک زبان نداشته باشد می تواند در امتحان ورودی زبان انگلیسی کالج شرکت نماید و مدرک مورد نیاز را دریافت کند و یا در دوره های آموزشی زبان انگلیسی که در این کالج برگزار می گردد شرکت نماید.

زمان ثبت نام در کالج بین المللی کلمبیا کانادا

درترم تابستان 21 تا 27 آوریل زمان مناسب برای ثبت نام دانش آموزان دبیرستانی می باشد و زمان مناسب برای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود از 28 آوریل تا 7 مه خواهد بود. این زمان مناسب برای ترم پاییز برای ثبت نام دانش آموزان دبیرستانی 18-23 آگوست و برای دانشجویان ورودی جدید 24 آگوست – 27 اوت مقرر شده است.

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید