پیشنهاد کار یا جاب آفر کانادا

مطالعه مقاله آموزشی درباره پیشنهاد کار یا جاب آفر کانادا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

از دو طریق می توان برای ویزای کار کانادا اقدام کرد. برنامه اسکیل ورکر کانادا یا گرفتن جاب آفر از کانادا.  برای گرفتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر از کانادا باید در این کشور مشغول کاریابی شوید و طبق لیست مشاغل مورد نیازی که اعلام می شود، شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. 

انواع ویزای کار در کانادا

کشور کانادا برای دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند، این امکان را فراهم نموده است تا مجوز کار بعد از تحصیل یا ورک پرمیت ارائه نمایند. مدت اعتبار ویزا کار کانادا بعد از تحصیل به اندازه طول دوره تحصیلی و حداکثر به مدت 3 سال است. دانشجویانی که طول دوره تحصیلی آن ها در کانادا کمتر از 8 ماه می باشد، مجاز به گرفتن ویزای ورک پرمیت نیستند. توجه کنید که باید دوره تحصیلی که در آن مشغول تحصیل  می باشید، منجر به اخذ مدرک تحصیلی گردد.

در صورتی که متقاضی به عنوان دانشجو در کانادا مشغول می باشد، همسر وی می تواند ویزای همراه کار یا Open Work Permit درخواست کند. به این شکل همسر متقاضی مجار به کار تمام وقت در کانادا خواهد شد.

ویزای اسکیل ورکر کانادا برای آن دسته از متقاضیان با مهارتی می باشد که به دنبال مهاجرت کاری به کانادا هستند. کانادا برای جذب نیروی متخصص و حرفه ای، این امکان را فراهم نموده تا بتوانند در کانادا کار کنندو همراه با خانوداه اقامت کانادا را اخذ نمایند. داشتن سابقه کاری، سطح زبان بالا و داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با کار، از جمله مواردی می باشند که در اخذ ویزای اسکیل ورکر کانادا قابل اهمیت می باشد. لازم به ذکر است که متقاضیان برای گرفتن این نوع ویزا باید از طریق اکسپرس اینتری اقدام کنند.

جاب آفر به معنی داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی است. در صورتی که متقاضی بتواند یک پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی داشته باشند امتیاز آن ها در سیستم اکسپرس انتری افزایش خواهد داشت و روند اقامت آن ها در کانادا بسیار سریعتر انجام می شود.

لازم به ذکر است بهترین مرجع برای جستجوی کارفرمای کانادایی، استفاده از پلتفرم‌های کاریابی، چه در سطح فیزیکی و چه در سطح آنلاین می باشد. ارتباط با آژانس‌های کاریابی عمدتا کانادایی و یا نمایندگانی که در ایران حضور دارند می‌تواند شانس شما برای جاب آفر را افزایش دهند.


برخی از معروف‌ترین آژانس‌های کاریابی در کانادا:

1.eluta
2.ca.indeed
3.workbc
4.neuvoo
5.monster
6.jobshark
7.jobbank
8.directjobs
9.canjobs
10.jobfutures
11.alis.gov.ab
12.now-hiring
13.glassdoor
14.roberthalf

یکی دیگر از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید شغل مورد نظر خود را بیابید Job Bank می باشد .این پلتفرم مانند پلتفرم‌های دیگر آنلاین می باشد، اما علاوه بر مشاغل خصوصی،‌ پست‌های دولتی مورد نیاز را نیز نمایش می‌دهد.

سایت لینکدین نیز یکی از بهترین سایت‌ها برای حوزه کاری می باشد که بیشتر از نیم میلیارد نفر در آن حضور دارند، لینکدین یک ابزار شبکه‌ساز حرفه‌ای می باشدکه می‌توانید در آن با کارمندان شرکت‌های مختلف ارتباط برقرار نمایید و یا پیشنهادات کاری را ببینید.

رزومه مهم‌ترین و اصلی‌ترین سندی می باشد که می‌توانید روی یک کارفرما با آن تاثیر مثبت بگذارید. حتما در CV خود مشاغل قبلی و تجاربی را که با شغل مطلوب و مورد نظرتان در کانادا ارتباط دارند فهرست نمایید.

خیلی از کارفرمایان به دنبال استخدام نیمه وقت می باشند، در نتیجه ممکن است که برای PR‌ دچار مشکل شوید. این نکته را در نظر بگیرید که برای دریافت اقامت دائم باید جاب آفر یک ساله کانادا را داشته باشید.

بهتر است که با فرستادن ایمیل و یا تماس از اینکه کارفرما اپلیکیشن کاری شما را دریافت کرده مطمئن شوید.



برای دریافت جاب آفر پیشنهاد کاری باید دارای شرایط زیر باشید:
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید