آشنایی با شهرهای آمریکا

مطالعه مقاله آموزشی درباره آشنایی با شهرهای آمریکا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی

برای درک بیشتر از شرایط و امکانات زندگی در هریک از شهرهای آمریکا افراد با توجه به هدف خود باید فاکتورهای مختلفی مانند استانداردهای زندگی، امکانات رفاهی، اجتماعی و تفریحی، شرایط کسب و کار، امنیت، شرایط تحصیل و … را مد نظر قرار دهید.

شهر آستین سومین سال متوالی می باشد که عنوان بهترین مکان برای زندگی در آمریکا را به خود اختصاص داده است. این شهر زیبا به نوعی مرکز اجرای موسیقی و فعالیت های هنری است، از دلایل مهم رشد جمعیت در این شهر استانداردهای بالای زندگی، موقعیت های شغلی مناسب، امنیت و رفاه اجتماعی است.

دنور تنها ۱ ساعت از رشته کوه های راکی فاصله دارد و یکی از مراکز اصلی برای ورزش های زمستانی به حساب می آید. از نظر آزادی اجتماعی و شرایط کسب و کار دنور در بین بهترین شهرهای آمریکا قرار دارد. از طرف دیگر موقعیت های شغلی مناسب به همراه هزینه های منطقی زندگی در دنور این شهر را به یکی دلنشین ترین مناطق زندگی در آمریکا تبدیل کرده است.

فیت ویل قطب اقتصادی ایالت آرکانزاس به حساب می آید، صنایع و شرکت های مطرح این شهر عبارتند از والمارت، مواد غذایی تایسن، سرویس حمل و نقل  جی بی هانت. به دلیل حضور شرکت های مطرح و صنایع متنوع در فیت ویل موقعیت های شغلی بسیار مناسب و ایده الی برای شهروندان ایجاد شده است. هم اکنون فیت ویل در بین ۱۰ شهر برتر آمریکا برای زندگی قرار دارد.

اقتصادی ترین شهرهای آمریکا

زیباترین شهرهای آمریکا

بهترین شهرهای آمریکا برای تحصیل

طیق رتبه بندی سازمان جهانی QS تعداد ۷ دانشگاه از ۱۰ دانشگاه برتر جهان در آمریکا قرار دارند. از طرف دیگر بیش از ۳۰ درصد از ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان در آمریکا قرار دارند. علاوه بر این استانداردهای بالای زندگی و شرایط ایده ال کار و زندگی آمریکا را به مقصد نهایی بسیاری از دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است.

۳ شهر محبوب و کم هزینه جهت تحصیل دانشجویان بین المللی به شرح زیر می باشد:

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید