راهنمای دانشجویان بین المللی برای ورود به خاک کانادا در دوران کرونا

مطالعه مقاله آموزشی درباره راهنمای دانشجویان بین المللی برای ورود به خاک کانادا در دوران کرونا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

از تاریخ 20 اکتبر 2020، دانشجویان اجازه ورود به  خاک کانادا را دارند به این شرط که آن موسسه آموزشی امکان رعایت و انجام تمام پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشد.  

دانشجویان بین‌المللی که دارای  DLI هستند و از موسسات مورد تایید اداره مهاجرت و شهروندی کانادا پذیرش گرفته اند و همچنین این موسسات برنامه آمادگی COVID-19 آنها به تایید دولت استانی رسیده است ممکن است بتوانند به کانادا سفر کنند. این امکان باید به صورت تاییدیه از طرف کالج یا دانشگاه امکانپذیر باشد.  

 کلیه دانشجویان پس از ورود به کانادا باید به مدت 14 روز در قرنطینه باشند.

دانشجویان بین‌المللی قبل از آمدن به کانادا چه باید بدانند؟

دستورالعمل برنامه‌های قرنطینه دانشجویان بین المللی
  • دانشجویان بین المللی و اعضای خانواده همراه آنها می بایست بعد از ورود به خاک کانادا به مدت 14 روز قرنطینه شوند.
  • آنها در طول سفر خود و در زمان رفتن به محل قرنطینه ملزم به استفاده از ماسک هستند.
  • دانشجویان قبل از آمدن به کانادا باید یک برنامه قرنطینه ای تنظیم کنند چرا که افسران مرزبانی هنگام تصمیم‌گیری برای اجازه ورود دانشجو، این طرح را در نظر خواهند گرفت.
  • در حالی که در قرنطینه می باشید، باید از نظر علائم خود را کنترل کنید. آنها باید از فضاهای عمومی و مشترک خودداری کنند. همچنین باید به مواد اساسی مانند غذا و دارو دسترسی داشته باشید. علاوه بر فاصله فیزیکی، آنها باید از تماس با افرادی که در معرض خطر بیشتری برای بیماری کرونا می باشند، مثل بزرگسالان مسن و یا افرادی دارای بیماری زمینه ای،  جلوگیری کنند.
  • دانشجویان بین‌المللی که با افراد دیگر زندگی می‌کنند ، مانند میزبان یا تأمین کننده خانه، باید از اعضای دیگرکه در محل اقامت یا خانه هستند جدا باشند. به این معنی  که در صورت امکان یک اتاق خواب و دستشویی جداگانه داشته باشند. این همچنین به معنای فاصله فیزیکی از مابقی اعضای خانه و ضد عفونی مکرر سطوح می باشد.
  • افراد زیر سن قانونی نیز باید قرنطینه اجباری گردند. والدین یا سرپرست آنها باید موارد را از این بابت در نظر داشته باشند.

نکته:

مکانهایی با محل زندگی مشترک مانند خوابگاه، برای قرنطینه قابل قبول نمی باشند.

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید