مهندسی مکانیک در کانادا

مطالعه مقاله آموزشی درباره مهندسی مکانیک در کانادا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

آیا مشتاق تحصیل در رشته مهندسی مکانیک هستید؟ سپس، کانادا یک انتخاب عالی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند. کانادا با نگرش خوشایند خود نسبت به مهاجران و فرصت های فراوان برای کار پس از تحصیل، بازگشت سرمایه خوبی را برای کسانی که به دنبال ادامه تحصیل هستند ارائه می دهد. به ویژه دانشجویان بین‌المللی، سازگاری با زندگی در کانادا را آسان می‌دانند و آن را به مقصدی ایده‌آل برای هر کسی که به دنبال تحصیل در کانادا است تبدیل می‌کند.

دامنه رشته مکانیک در کانادا چیست

رشته مهندسی مکانیک در کانادا می تواند یک تجربه بسیار غنی باشد. این کشور آموزش عالی در سطح جهانی ارائه می دهد و اقتصاد قوی به این معنی است که فرصت های زیادی برای فارغ التحصیلان وجود خواهد داشت. برنامه های مهندسی مکانیک کانادا از جدیدترین فناوری و تجهیزات پیشرفته استفاده می کند تا به دانش آموزان آموزش واقعی بدهد. این امر کانادا را به گزینه ای عالی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال شغلی در MS در مهندسی مکانیک در کانادا هستند.

بیشتر بخوانید: مزایای تحصیل در رشته مهندسی مکانیک

MS در مهندسی مکانیک در کانادا مورد نیاز

برای پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک در یک دانشگاه کانادا، داوطلبان باید شرایط زیر را داشته باشند:

حداقل نمره مورد نیاز برای آزمون سوابق تحصیلات تکمیلی (GRE) را برآورده کنید.

دارای مدرک لیسانس 4 ساله در رشته مهندسی، با اولویت با کسانی که مدرک آنها در رشته مهندسی مکانیک است.

مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی از طریق یکی از آزمون های زیر ارائه دهید: نمرات آیلتس، تافل یا PTE.

مدارک متعددی وجود دارد که داوطلبان باید برای پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک در کانادا ارسال کنند. این شامل:

بیانیه هدف (SOP)

توصیه نامه (LORs)

رزومه ای که تجربه کاری قبلی را شرح می دهد

ریز نمرات رسمی از برنامه لیسانس داوطلب.

بیشتر بخوانید: شرایط لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا

الزامات قانونی برای تحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک در کانادا

قبل از اینکه بتوانید در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک در کانادا ثبت نام کنید، چند روش قانونی وجود دارد که باید رعایت کنید. از شرایط ورود تا شرایط ویزا، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام ادامه تحصیل در کانادا به خاطر داشته باشید.

دانشجویان بین المللی باید مدرکی مبنی بر وجود بودجه کافی برای پرداخت شهریه و پوشش هزینه های زندگی خود ارائه دهند.

دانش‌آموزان باید برای ویزایی که برای مدت زمان دوره آنها معتبر است، از جمله کارآموزی یا مشاغل پاره وقت، درخواست دهند.

برای کار پاره وقت در این کشور، دانشجویان باید برای مجوز کار موقت از مقامات کانادایی درخواست دهند. دانشگاه ها مطمئن خواهند شد که کار پاره وقت مانع پیشرفت دروس دانشجو نمی شود.

با شیوع بیماری همه گیر جهانی، دولت کانادا صدور ویزای دانشجویی را متوقف کرده است. با این حال، دانشجویان بین المللی که مایل به حضور در دانشگاهی در کانادا هستند باید با موسسه مورد نظر خود به روز شوند، زیرا بسیاری از کالج ها و دانشگاه های کانادا هنوز نامه پذیرش صادر می کنند.

دوره های کارشناسی ارشد در کانادا برای مهندسی مکانیک

1) کارشناسی ارشد علوم کاربردی – مهندسی مکانیک و صنایع (دانشگاه تورنتو)

مدت دوره: 2 سال

ماه مصرف: سپتامبر

درباره این دوره: برنامه کارشناسی ارشد در گروه مهندسی مکانیک و صنایع بر پژوهش متمرکز است و جزء اصلی آن پایان نامه است. دانشجویان تحت نظارت یک استاد تحقیقات مستقل انجام می دهند و یافته های خود را در پایان نامه گزارش می کنند. ام اس این برنامه برای آن دسته از دانشجویانی که ممکن است بخواهند متعاقباً وارد برنامه دکترا شوند، مناسب تر است. این دپارتمان متقاضیان واجد شرایط را برای تحصیل در طیف گسترده ای از موضوعات که گستره رشته های مهندسی مکانیک و صنایع را در بر می گیرد، می پذیرد.

2) کارشناسی ارشد علوم کاربردی – مهندسی مکانیک (دانشگاه گوئلف)

مدت دوره: 4 ترم

ماه های مصرف: ژانویه، مه، سپتامبر

درباره این دوره: دپارتمان مهندسی در دانشگاه گوئلف به ارائه مهارت ها و دانش لازم برای موفقیت در زمینه مهندسی مکانیک به دانشجویان اختصاص دارد. برنامه MS یک برنامه مبتنی بر پایان نامه است که به دانش آموزان اجازه می دهد تا زمینه های خاص مورد علاقه خود را کشف کنند و در تحقیقات با هدف توسعه فناوری های جدید شرکت کنند. از طریق این برنامه، دانش آموزان درک عمیقی از فرآیند مهندسی به دست می آورند و برای ورود به مشاغل به عنوان رهبران در این زمینه آماده می شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین دوره های مهندسی بعد از دوازدهم

3) کارشناسی ارشد علوم کاربردی – مهندسی مکانیک (دانشگاه فناوری انتاریو)

مدت دوره: 4 ترم

درباره این دوره: گروه مهندسی مکانیک طیف گسترده ای از برنامه ها را به دانشجویان ارائه می دهد. با تمرکز بر حوزه‌های کلیدی مانند طراحی، مهندسی انرژی و سیالات حرارتی، و مکاترونیک و مهندسی ساخت، دانشجویان می‌توانند مهارت‌ها و دانش‌هایی را کسب کنند که مورد تقاضای کارفرمایان باشد. از طرف دیگر، دانشجویان می توانند یک نمای کلی تری از مهندسی مکانیک مطالعه کنند. با انتخاب این برنامه، پایه و اساس مورد نیاز در مهندسی مکانیک برای موفقیت در حرفه خود را به دست خواهید آورد.

4) کارشناسی ارشد علوم کاربردی – مهندسی مکانیک (دانشگاه ویندزور)

مدت دوره: 4 ترم

ماه های مصرف: ژانویه، مه، سپتامبر

درباره این دوره: برنامه کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک متعهد به آموزش عالی و پژوهشی فارغ التحصیل است. این برنامه MS مبتنی بر تحقیق است و شما چهار دوره پیشرفته و همچنین یک پایان نامه را زیر نظر یک مشاور تکمیل خواهید کرد. بورسیه ها و دستیاران در دسترس هستند – فقط درخواست دهید! آموزش سطح بالا و پیشرفت دانش دست به دست هم می دهند، بنابراین برای مسیر موفقیت به این برنامه بپیوندید.

تحصیل MBA در کانادا برای دانشجویان بین المللی

لیست دانشگاه های کانادا برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

دانشگاه مک گیل

دانشگاه غرب

دانشگاه کوئینز

دانشگاه کارلتون

دانشگاه لیک هد

دانشگاه دالاهو

دانشگاه اتاوا

دانشگاه تورنتو

دانشگاه گوئلف

دانشگاه آلبرتا

دانشگاه ویندزور

دانشگاه فنی انتاریو

دانشگاه ساسکاچوان

دانشگاه بریتیش کلمبا

دانشگاه وسترن انتاریو

بیشتر بخوانید: بهترین دانشگاه های کانادا

کالج های برتر در کانادا برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

کالج صد ساله

کالج Fanshawe

بیشتر بخوانید: دانشگاه های مقرون به صرفه در کانادا

کانادا در مقابل آلمان برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

آیا می خواهید در رشته مهندسی مکانیک MS در یک دانشگاه در سطح جهانی تحصیل کنید؟ اگر به جای آلمان برای دانشگاه های کانادا اقدام کنید، ممکن است شانس بیشتری داشته باشید. نرخ پذیرش برای دانشگاه های دولتی در آلمان کمتر از 30٪ است در حالی که در کانادا از 40٪ تا 58.7٪ متغیر است. این بدان معناست که ورود به یک دانشگاه برتر کانادا آسان تر از یک دانشگاه آلمانی است. بنابراین اگر به دنبال تحصیلات عالی هستید، ممکن است بخواهید تحصیل در رشته MS در رشته مهندسی مکانیک در کانادا را در نظر بگیرید.

هر ساله تعداد بیشتری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در کانادا را انتخاب می کنند. میدونی چرا؟ دلایل زیادی وجود دارد! کانادا سیستم مراقبت های بهداشتی عالی دارد. همچنین درخواست برای اقامت دائم نسبتا آسان است و سیستم بهداشت عمومی عالی است. اینها تنها تعدادی از مزایایی است که کانادا را به مقصدی محبوب برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در رشته MS در رشته مهندسی مکانیک در کانادا تبدیل می کند.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید