مزیت های تحصیل در آمریکا برای دانشجویان

مطالعه مقاله آموزشی درباره مزیت های تحصیل در آمریکا برای دانشجویان از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

تصمیم گیری برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یک قدم بزرگ است. انتخاب برای انجام این کار در یک کشور خارجی حتی بزرگتر است در اینجا به مزیت تحصیل در آمریکا برای دانشجویان بین المللی میپردازیم.

و با این حال، بسیاری از دانشجویان بین المللی بیش از 1.1 میلیون، طبق موسسه آموزش بین المللی به دلایل مختلف به سمت ایده گرفتن مدرک پیشرفته در ایالات متحده جذب می شوند. هیچ کمبودی برای دانشجویان بین‌المللی در آمریکا وجود ندارد، اما تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا مزایا بر چالش‌های مهاجرت به یک کشور جدید بیشتر است یا خیر، می‌تواند کار دلهره‌آوری باشد.

برای کمک به این تصمیم، تام کلبر، مدیر مدیریت ثبت نام در دانشگاه نورث ایسترن، توصیه های زیر را ارائه می دهد:

شما باید بدانید که اهداف شغلی و تحصیلی شما چیست. مطمئناً تحصیل در ایالات متحده مزایایی دارد، اما مهمتر از همه باید مطمئن شوید که با آنچه می خواهید نتیجه شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر هدف نهایی شما مهاجرت و یافتن شغل در ایالات متحده است، داشتن مدرک تحصیلی از یک موسسه مستقر در ایالات متحده شما را متمایز می کند.

اگر قصد تحصیل در یک کالج یا دانشگاه در ایالات متحده را دارید، حتماً مزایا، چالش‌ها و فرصت‌هایی را که ممکن است با آن روبرو شوید را در نظر بگیرید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید و گام بعدی را به سوی آینده‌ای موفق بردارید. در اینجا به بررسی مزایای تحصیل در ایالات متحده برای دانشجویان بین المللی می پردازیم.

مزیت تحصیل در آمریکا

1. فرصت های علمی گسترده را کاوش کنید

آموزش عالی در ایالات متحده به دلیل ارائه طیف گسترده ای از مدارک و گزینه های تحصیلی به دانشجویان معروف است. به همین دلیل، اغلب فرصت‌هایی برای دانش‌آموزان وجود دارد که برنامه‌ای را انتخاب کنند که با علایق و اهداف خاص آنها که ممکن است در کشورهای دیگر در دسترس آنها نباشد، همسو باشد.

با چنین تنوع گسترده ای از گزینه های تحصیلی موجود در ایالات متحده، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام برنامه باید دنبال شود می تواند چالش برانگیز باشد. به منظور اتخاذ این تصمیم، مهم است که دانش آموزان اهداف شخصی و حرفه ای خود را ارزیابی کنند تا بتوانند برنامه تحصیلی را که به بهترین وجه با آرزوهای آنها سازگار است، شناسایی کنند.

2. فرصت های شغلی خود را بهبود بخشید

چه در نهایت بخواهید به ایالات متحده مهاجرت کنید یا به کشور خود بازگردید، کسب مدرک در دانشگاهی در آمریکا این پتانسیل را دارد که فرصت های شغلی آینده را در اختیار شما قرار دهد.

کلبر می‌گوید: «حتی اگر هدف شما مهاجرت به ایالات متحده نباشد، داشتن تجربه تحصیل و کار در ایالات متحده به طور بالقوه می‌تواند شما را به یک نامزد شغلی مطلوب‌تر در هنگام بازگشت به کشور خود تبدیل کند، به خصوص اگر قرار است در این کشور باشید. کار برای یک شرکت جهانی.

در طول تحصیل، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند از یادگیری تجربی، همکاری‌ها و دوره‌های کارآموزی استفاده کنند تا تجربه واقعی و عملی در زمینه مورد علاقه خود به دست آورند. این نه تنها فرصت‌های یادگیری ارزشمندی را فراهم می‌کند، بلکه می‌تواند به ایجاد روابط قوی با کارفرمایان آینده کمک کند و حتی می‌تواند کارفرما را متقاعد کند که شما را برای دریافت ویزا اسپانسر کند.

علاوه بر این، کلبر خاطرنشان می‌کند که «تعدادی مدرک وجود دارد که «واجد شرایط STEM» هستند که به دانشجویان بین‌المللی این فرصت را می‌دهند که برای دو سال دیگر پس از فارغ‌التحصیلی، فراتر از کمک هزینه استاندارد یک سال، در ایالات متحده بمانند، در حالی که برای آنها کار می‌کنند. یک کارفرمای مستقر در ایالات متحده.

دانشجویان F-1 با مدارک واجد شرایط علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) از دانشگاه‌های دارای گواهی برنامه دانشجویی و تبادل بازدیدکننده، می‌توانند برای آموزش عملی اختیاری (OPT) درخواست دهند. این پسوند STEM OPT به این دانش آموزان اجازه می دهد تا 24 ماه دیگر (در مجموع 36 ماه) در ایالات متحده بمانند تا آموزش های عملی را دریافت کنند. این آموزش اغلب پولی است و با برنامه تحصیلی آنها مرتبط است.

3. انگلیسی خود را کامل کنید

از مزیت تحصیل در آمریکا این است که بهترین راه‌ها برای مسلط شدن به یک زبان جدید، غوطه‌ور شدن کامل در آن است و تکمیل مهارت‌های انگلیسی شما در طول مدتی که در دانشگاه ایالات متحده هستید می‌تواند مزایای ارزشمندی داشته باشد.

اگر انگلیسی زبان غیر بومی هستید، اصلاح مهارت های خود می تواند به شما کمک کند تا مزیت رقابتی در بازار کار به دست آورید، به خصوص اگر امیدوارید برای یک سازمان بین المللی کار کنید. داشتن دانش قوی از بیش از یک زبان و فرهنگ می تواند شما را به یک دارایی ارزشمند برای هر سازمان تبدیل کند، زیرا مهارت های ارتباطی بین فرهنگی شما را نشان می دهد.

در بیشتر موارد، دانش‌آموزان باید مدرکی مبنی بر تسلط به زبان انگلیسی خود برای پذیرش در یک برنامه مدرک، اغلب به صورت نمرات رسمی آزمون تافل، آیلتس یا PTE ارائه دهند. با این حال، کسانی که حداقل شرایط لازم برای ورود مستقیم را ندارند، گزینه هایی در دسترس دارند. به عنوان مثال، دانشگاه نورث ایسترن این دانشجویان را تشویق می کند تا برای برنامه مسیرهای جهانی درخواست دهند، که به بهبود مهارت های زبان انگلیسی و آمادگی برای برنامه انتخابی دانشجویان کمک می کند. پس از اتمام موفقیت آمیز Global Pathways، دانش آموزان به طور خودکار در برنامه تحصیلی مورد نظر خود ثبت نام می کنند.

4. یک چشم انداز جهانی به دست آورید

علاوه بر گستره وسیعی از فرصت‌های پیشرفت تحصیلی و شغلی که به دانشجویان بین‌المللی در ایالات متحده ارائه می‌شود، ادامه تحصیل در خارج از کشور نیز یکی دیگر از مزیت های تحصیل در آمریکا است . تحصیل در یک دانشگاه آمریکایی به دانشجویان این فرصت را می دهد که شبکه جهانی خود را گسترش دهند، فرهنگ های جدید را تجربه کنند و دیدگاهی جهانی به دست آورند.

تحصیل در یک دانشگاه آمریکایی، دانشجویان بین‌المللی را در معرض فرهنگ‌های مختلفی قرار می‌دهد که ممکن است در غیر این صورت تجربه نکرده باشند. کلبر توضیح می‌دهد که نه تنها به زبانی متفاوت یاد می‌گیرند و پویایی‌های فرهنگی متفاوتی را در کلاس تجربه می‌کنند، بلکه زندگی خارج از کلاس نیز متفاوت است.

هم در داخل و هم در خارج از کلاس، دانشجویان بین المللی با دیدگاه های افراد با پیشینه های مختلف مواجه می شوند. توانایی تعامل با چنین طیف گسترده ای از دیدگاه ها به شما این شانس را می دهد. دیدگاه هایی را در نظر بگیرید که ممکن است در غیر این صورت در معرض آنها قرار نگرفته باشید.

5. پشتیبانی دانشجویی کلاس جهانی را دریافت کنید

در حالی که مهاجرت به یک کشور جدید ممکن است ترسناک باشد، دانشجویان بین المللی اغلب به پشتیبانی دانشجویان برجسته از دانشگاه میزبان خود دسترسی دارند. از نیازهای تحصیلی و شغلی گرفته تا پیشرفت شخصی، کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکایی تلاش می‌کنند تا منابع و پشتیبانی مورد نیاز دانشجویان را در طول این مرحله از زندگی خود فراهم کنند.

برای مثال، بیش از 7500 دانشجوی بین‌المللی از 140 کشور در دانشگاه نورث ایسترن تحصیل می‌کنند که آن را به یک موسسه واقعاً جهانی تبدیل می‌کند. به این ترتیب، دانشگاه در ارائه پشتیبانی از این دانشجویان برای موفقیت، عمیقاً با تجربه است.

شمال شرقی واقعاً یک دانشگاه جهانی است. ما نه تنها در فرآیند پیچیده مهاجرت و اطلاعات قبل از ورود به شما کمک خواهیم کرد، بلکه خدمات پشتیبانی برجسته ای نیز داریم. هنگامی که اینجا هستید، ما همچنان از شما حمایت می کنیم تا بتوانید در شمال شرقی موفق باشید. این چیزی است که ما فوق العاده خوب انجام می دهیم و واقعاً به آن شهرت داریم.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید