مزایا و معایب تحصیل در استان‌های آتلانتیک کانادا

مطالعه مقاله آموزشی درباره مزایا و معایب تحصیل در استان‌های آتلانتیک کانادا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

مزایای تحصیل در استان‌های آتلانتیک کانادا

1. دانشگاه‌های ممتاز

دانشگاه مموریال یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های آتلانتیک و یکی از 20 دانشگاه تحقیقاتی برتر کانادا می باشد. در این دانشگاه چندین برنامه منحصر به فرد مانند رشته مهندسی معماری اقیانوس و نیروی دریایی ارائه می‌شود.

پردیس اصلی این دانشگاه واقع  در سنت جانز و پردیس گرنفل  در کرنر بروکس می باشد. همچنین، بورسیه‌های ورودی بین المللی در دسترس دانشجویان می باشند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دانشگاه نیوبرانزویک یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های کانادا و دارای بیش از 75 رشته در 14 دانشکده می باشد. تحقیقات یکی از اجزای اصلی در دانشگاه نیوبرانزویک می باشد. این موسسه با ناسا همکاری می‌کند و دارای سیستم امنیت سایبری کانادا می باشد.

2.شهریه مقرون به صرفه و هزینه پایین زندگی

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، نه تنها از نظر تحصیلی بلکه از نظر مالی نیز با حضور در دانشگاهی در استان‌های آتلانتیک کانادا، منفعت خواهید برد. نرخ شهریه کمتر از سطح ملی می باشد و در محدوده 20 هزار تا 25 هزار دلار کانادا قرار دارد.

هزینه زندگی با هزینه‌های متوسط ​​کمتر از 15 هزار دلار کانادا به همان اندازه مقرون به صرفه می باشد.

3. رشته‌های کاری پس از فارغ التحصیلی

برای دانشجویان بین‌المللی که می‌خواهند در کانادا بمانند و کارت اقامت دائم خود را دریافت کنند، آتلانتیک کانادا گزینه ی خوبی می باشد.

4.مناظر زیبا در آتلانتیک کانادا

استان‌های آتلانتیک با کیلومترها سواحل اقیانوس و نقاط تپه‌ای ساحلی برای پیاده‌ روی و اسکی، یکی از زیباترین مناظر در کانادا را دارا می باشد.

وجود کوه‌های یخی در سواحل نیوفاندلند و جزر و مدهای موجود در خلیج فاندی از جاذبه های دیگر توریستی این منطقه می باشد.

معایب تحصیل در استان‌های آتلانتیک کانادا

1.دوری از شهر

ممکن است فضای خلوت این ناحیه از کانادا برای افرادی که به زندگی در شهرهای شلوغ عادت کرده‌اند، مشکل باشد.

به طور کلی، استان‌های آتلانتیک مناطقی برای زندگی آرام و به دور از شلوغی می باشند.

2. مقدار زیاد مالیات

به دلیل پایدار نبودن اقتصاد استان‌های آتلانتیک، ساکنان این منطقه تحت تأثیر مقدار زیادی مالیات می باشند. اصولاً شرکت‌های بزرگی در استان‌های آتلانتیک وجود ندارند که به اندازه نیاز دولت پول مالیات بدهند، بنابراین برای جبران تفاوت، مالیات بیشتری از ساکنان دریافت می‌گردد.

در نهایت:

استان‌های آتلانتیک کانادا شامل جزیره پرنس ادوارد، نوا اسکوشیا، نیوبرانزویک، و نیوفاندلند و لابرادور می باشد. هر یک از این شهرها ویژگی های مختص به خود را دارند اما همه آنها در نواحی سرد قرار دارند ولی  از مناظر زیبایی برخوردارند.

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید