راحت ترین دانشگاه کانادا برا پذیرش

مطالعه مقاله آموزشی درباره راحت ترین دانشگاه کانادا برا پذیرش از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

20 دانشگاه در کانادا با بالاترین میزان پذیرش

دانشجویان بین المللی زیادی وجود دارند که به دلایل مختلف مایل به تحصیل در کانادا هستند. برخی از دلایل این است که تحصیلات عالی است و دیپلم کانادایی بسیار ارزشمند است.ورود به دانشگاه های کانادا به دلیل رقابت پذیری آنها می تواند دشوار باشد. با این حال، به اندازه دانشگاه های ایالات متحده که در این مقاله خواهید دید، رقابتی نیست.در اینجا لیست دانشگاه هایی با بالاترین نرخ پذیرش در کانادا بر اساس برآورد ما آمده است. اگر می‌خواهید دانشگاه‌هایی را بشناسید که در آن‌ها شانس بیشتری برای پذیرش دارید، این لیست مفید است.

چرا نرخ پذیرش در دانشگاه های کانادا اینقدر بالاست؟

در دانشگاه های کانادا، ورود به دانشگاه در مقایسه با دانشگاه های ایالات متحده نسبتاً آسان است. برخی از دلایل این است که تعداد افراد در کانادا در مقایسه با ایالات متحده بسیار کمتر است و ورود به دانشگاه های کانادا آسان است اما خروج از آن سخت است.همچنین، باید توجه داشته باشید که برنامه های مختلف حتی در یک دانشگاه دارای نرخ پذیرش متفاوت هستند. نرخ‌های پذیرش ذکر شده در اینجا، نرخ‌های پذیرش عمومی تخمینی هستند و مختص برنامه نیستند.

چگونه در این دانشگاه های کانادا تحصیل کنم؟

برای اینکه بتوانید در این دانشگاه ها تحصیل کنید به چندین چیز نیاز دارید. ابتدا باید شرایط درخواست را برآورده کنید، سپس قبل از پایان مهلت درخواست درخواست دهید و سپس برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

این یک فرآیند چند مرحله‌ای است که نمی‌توان آن را به طور عمیق در این بخش مورد بحث قرار داد، اما برای کمک به شما در این فرآیند، راهنمای نحوه درخواست برای دانشگاه‌های کانادا را آماده کرده‌ایم. اگر از کل فرآیند درخواست مطمئن نیستید، به شدت توصیه می کنم به این راهنما نگاه کنید.

من نمی توانم در این دانشگاه های کانادایی شرکت کنم. حالا چی؟

اگر نمی‌توانید از جیب خود در این دانشگاه‌ها بگذرید، هنوز امیدی برای شما وجود دارد. راه های مختلفی برای تامین هزینه تحصیل شما در کانادا وجود دارد و می توانید در راهنمای ما در مورد نحوه تحصیل رایگان در کانادا با آنها آشنا شوید.

همچنین بسیاری از دانشجویان بین المللی فکر می کنند که تحصیل در کانادا گران است. با این حال، در کمال تعجب، برخی از گزینه های بسیار مقرون به صرفه وجود دارد. اگر می‌خواهید ارزان‌ترین و در عین حال عالی‌ترین دانشگاه‌ها را بشناسید، دانشگاه‌های مقرون‌به‌صرفه در کانادا برای دانشجویان بین‌المللی را بررسی کنید!

آیا این دانشگاه ها در کانادا با نرخ پذیرش بالا به دانشجویان بین المللی بورسیه می دهند؟

پاسخ کوتاه بله است. برخی از این دانشگاه ها بورسیه های بسیار سخاوتمندانه می دهند و حتی برخی از آنها کل هزینه های تحصیل و زندگی را پوشش می دهند! برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه بورسیه های کانادا مراجعه کنید.

لیست دانشگاه های کانادا با بالاترین نرخ پذیرش

  1. دانشکده مدیریت تورنتو

    نرخ پذیرش تخمینی – 60٪

مدرسه مدیریت تورنتو یک مدرسه عالی کسب و کار است که در تورنتو، کانادا واقع شده است. این آموزشگاه روش های مختلف یادگیری مانند کلاس های آنلاین و حضوری را ارائه می دهد. علاوه بر این، آنها فرصت های همکاری عالی برای دانش آموزان نیز دارند. دانش آموزان می توانند مدیریت کسب و کار، تجزیه و تحلیل داده ها، بازاریابی و زمینه های دیگر را بیاموزند.

  1. دانشگاه ویلفرد لویر

نرخ پذیرش تخمینی – 55٪

 

دانشگاه در سال 1911 تاسیس شد و به نام هفتمین نخست وزیر کانادا نامگذاری شد. عضوی از جامعه بودن به معنای تلاش برای ایجاد دانش در خدمت به جامعه است. این دانشگاه پایدارترین پردیس انتاریو است و در حال حاضر دارای جمعیت دانشجویی 19500 نفر و مجموعه ای از بیش از 100 دوره است که در آنچه آنها «کلاس های درس یادگیری فعال» می نامند تدریس می شود. دانشجویان Laurier آنقدر دانشگاه را دوست دارند که دانشگاه ویلفرد لویر به طور مداوم در رتبه بندی دانشگاه مایکلین از نظر رضایت دانشجویان در صدر قرار دارد.

  1. دانشگاه لیک هد

نرخ پذیرش تخمینی – 55٪

 

دانشگاه لیک هد در سال 1965 تأسیس شد و اکنون دارای سه پردیس در خلیج تاندر، اوریلیا و انتاریو است. با قبولی بالای 83 درصد، احتمالاً در صورت درخواست برای این دانشگاه پذیرفته خواهید شد. آموزش خود را بر روی یادگیرنده متمرکز می کند و تشخیص می دهد که هر یک از بیش از 8600 دانش آموز آن پتانسیل این را دارند که یک رهبر ارزشمند آینده باشند.لیک هد یو یک خانه مفتخر است که تنها مدرسه تجاری در شمال انتاریو دارد که دارای اعتبار بین المللی است. همچنین دارای دانشکده حقوق بورا لاسکین است، اولین برنامه حقوقی در کشور که صدور مجوز را در برنامه درسی خود ادغام کرد. یک فارغ التحصیل حقوق لیک هد به طور خودکار واجد شرایط برای تبدیل شدن به یک وکیل شاغل، با صرف نظر از روند معمول مقاله است.

  1. دانشگاه رایرسون

نرخ پذیرش تخمینی – 55٪

دانشگاه رایرسون که در سال 1948 تأسیس شد، یک دانشگاه مستقر در تورنتو است که دانشکده مدیریت تد راجرز، بزرگترین مدرسه بازرگانی در مقطع کارشناسی در کشور را در خود جای داده است..بیش از صد برنامه دارد و به بیش از 45000 دانش آموز افزایش یافته است. از آنجایی که رایرسون در قلب منطقه مرکز شهر تورنتو واقع شده است، به راحتی در مشارکت با فضاهای عمومی و مشاغل نزدیک به آن طناب زده است.این همکاری‌ها منجر به ساخت چهار ساختمان مهم برای جامعه تورنتو شد: مرکز ورزشی، مرکز آموزشی دانشجویی خیابان یانگ، مرکز تصویررایرسون و مجتمع علوم بهداشتی.

  1. دانشگاه گوئلف

نرخ پذیرش تخمینی – 50٪

دانشگاه گوئلف که در سال 1964 تأسیس شد، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در انتاریو است که به دلیل برنامه‌های استثنایی در هنر و علوم شناخته شده است. جمعیتی بالغ بر 29500 دانشجو دارد که در پردیس‌های گوئلف، تورنتو و ریج‌تاون حضور دارند.

U از اولویت اول ، تحقیقات بهبود زندگی است. جامعه دانشگاهی آنها همیشه در پی یافتن راه حل ها و دانش در جهت زندگی پایدار و حفاظت و بازسازی اکوسیستم هستند.

برخی از پیشرفت‌های آکادمیک آن شامل اثبات علمی وجود آب در مریخ و پروژه بارکد زندگی، ابزاری برای شناسایی گونه‌ها است.

  1. دانشگاه مونترال

نرخ پذیرش تخمینی – 50٪

یک دانشگاه فرانسوی زبان است که در سال 1878 به عنوان پردیس اقماری دانشگاه لاوال تأسیس شد. که در دامنه شمالی کوه رویال یافت می شود، خانه بیش از 67400 دانش آموز و 600 برنامه تحصیلی عالی است. این دانشگاه کانادایی به دلیل نرخ پذیرش بسیار بالا نیز محبوب است.

اساتید در سطح جهانی، دانش‌آموزان عالی و محیط تحقیقاتی رقابتی، دانشگاه مونترال را همواره در رتبه 90 در میان دانشگاه‌های برتر جهان قرار می‌دهد. فارغ التحصیلان برجسته عبارتند از پدر جاستین ترودو، نخست وزیر کنونی کانادا، پیر ترودو، که زمانی خود پانزدهمین نخست وزیر کانادا بود.

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید