دانشگاه پلیس کانادا

مطالعه مقاله آموزشی درباره دانشگاه پلیس کانادا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

یک پلیس یا زن واجد شرایط می تواند به عنوان افسر پلیس از هر کشوری که شرایط لازم را داشته باشد به کانادا مهاجرت کند. شروع به عنوان افسر پلیس توسط کد ملی شغلی مهاجرت کانادا (NOC) 4311 و برنامه اکسپرس اینتری تسهیل می شود. برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، باید شرایط خاصی را داشته باشید، مانند داشتن حداقل دو سال تجربه در اجرای قانون یا یک زمینه مرتبط.

همچنین باید معاینه پزشکی مهاجرت را پشت سر بگذارید و سابقه کیفری تمیز داشته باشید.
اگر پلیس کشور دیگری هستید و به دنبال فرصتی جدید هستید، مهاجرت به کانادا ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کانادا مکانی عالی برای زندگی و کار است و حرفه پلیس در اینجا دستمزد خوبی دارد. در این مقاله به نحوه مهاجرت به کانادا به عنوان افسر پلیس می پردازیم. ما همچنین به میانگین حقوق افسران پلیس در کانادا و برخی از مزایای مهاجرت به این کشور شگفت انگیز خواهیم پرداخت!

کانادا دارای 3 مسیر اصلی برای افسران پلیس با تجربه خارجی است:

 

1 – افسران پلیس می توانند از طریق ورود سریع، نامزدی استانی یا پیشنهاد شغلی به کانادا مهاجرت کنند. ورود سریع یک سیستم مبتنی بر امتیاز است که داوطلبان را بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری و مهارت زبان ارزیابی می کند. اگر تحت این برنامه انتخاب شده باشید، از شما دعوت می شود تا برای اقامت دائم درخواست دهید.

 

2 – برنامه نامزدی استان یک فرآیند مشابه است، اما مختص استان های خاصی در کانادا است. اگر توسط یک استان نامزد شوید، پردازش اولویت دریافت خواهید کرد و ممکن است به سرعت واجد شرایط شهروندی کانادا شوید.


3 – آخرین راه مهاجرت به کانادا به عنوان افسر پلیس از طریق پیشنهاد شغلی است. اگر از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دارید، ممکن است واجد شرایط درخواست مجوز کار باشید. پس از دریافت مجوز کار، می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

تقاضای بالا برای افسران پلیس در کانادا

افسران پلیس در کانادا در مورد مسئولیت های خود در اجرای قانون و نظم، کشف و پیشگیری از جرم و جنایت مورد تقاضا هستند.
در همین حال، افسران پلیس مامور شده زمینه مناسبی برای کار موثر در کانادا دارند، زیرا این کشور مکانی است که در آن اصول حاکمیت قانون حاکم است.
با این حال، اگر رویای شما این است که به عنوان پلیس کار کنید، به یاد داشته باشید که می توانید به کانادا مهاجرت کنید و پس از رعایت شرایط خاص در برخی از موقعیت های عنوان شده مشغول به کار شوید.
اگرچه چند سال پیش تعداد زیادی پلیس توسط دولت کانادا استخدام شدند، اما همچنان بر اهمیت پلیس آموزش دیده خارجی در حفظ سیاست های امنیتی کافی تأکید می کند.
مهاجرت به کانادا به عنوان پلیس نیز می تواند به شما در حفظ امنیت کمک کند. ویزای کانادا و زندگی راحت در کانادا با خانواده.
با دانستن این موضوع، ما این مقاله را ویرایش کرده‌ایم تا در مورد فرآیند، الزامات، برنامه‌های مهاجرت، مراحل و سایر روش‌های مهاجرت موفق به کانادا به عنوان افسر پلیس و همچنین نمونه‌هایی از مشاغلی که می‌توانید خودتان انجام دهید، بیشتر توضیح دهیم. به عنوان کمیسر، شما به عنوان افسر پلیس به کانادا مهاجرت می کنید.

افسر پلیس کیست؟

افسر پلیس کسی است که سوگند یاد کرده است که از مردم محافظت کند و به آنها خدمت کند. افسران پلیس قانون را اجرا می کنند و نظم را در جامعه برقرار می کنند. آنها برای جلوگیری از جنایت و ایمن نگه داشتن جوامع تلاش می کنند. افسران پلیس ممکن است در تنظیمات مختلفی از جمله ادارات پلیس محلی، ادارات پلیس ایالتی، اجرای قانون فدرال یا شرکت های امنیتی خصوصی کار کنند.

هنگامی که قصد دارید به عنوان افسر پلیس به کانادا مهاجرت کنید، بسیار مهم است که شرح شغل خود را درک کنید. با این حال، این نحوه تعریف افسر پلیس در کانادا تحت NOC 4311 است.
افسران پلیس از مردم محافظت می کنند، جرم را کشف و از وقوع آن پیشگیری می کنند و فعالیت های دیگری را برای حفظ نظم و قانون انجام می دهند. آنها توسط دولت های شهری و فدرال و برخی از دولت های ایالتی و منطقه ای به کار گرفته می شوند.

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید