خلبان شدن در آمریکا

مطالعه مقاله آموزشی درباره خلبان شدن در آمریکا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

آماده کردن شما برای برخاستن

دوره های تخصصی پرواز هوانوردی شما را برای تبدیل شدن به یک خلبان تجاری آماده می کند. آموزش خود را در کالج اسپارتان به این معنی است:

آموزش حین پرواز هفته اول شما آغاز می شود.

    تمام آموزش های پرواز با یک مربی به یک دانش آموز انجام می شود.

    علاوه بر این، در حالی که اسپارتان آموزش گواهینامه ATP را ارائه نمی دهد، دانش آموزانی که برنامه ما را تکمیل می کنند، می توانند گواهینامه ATP را بر اساس زمان پرواز کاهش یافته همانطور که در دستورالعمل های FAA، قسمت 141 بیان شده است، آزمایش کنند.

جزئیات برنامه

پرواز هوانوردی، کاردانی علمی کاربردی مدرک تحصیلی

این برنامه برای ارائه آموزش‌های لازم و مهارت‌های ابتدایی طراحی شده است که دانش‌آموزان را برای گواهینامه‌ها و آزمون‌های رتبه‌بندی FAA آماده می‌کند.¹

دوره های مدرسه زمینی دانش آموزان را با دانش آکادمیک برای انجام ایمن و کارآمد وظایف پروازی مجهز می کند و همچنین آنها را برای امتحانات کتبی مورد نیاز FAA آماده می کند. آموزش پرواز، دانش آموزان را برای امتحانات پرواز FAA مربوطه خود مطابق با استانداردهای گواهینامه هواپیمای FAA آماده می کند.

دوره های آموزش عمومی برای ارتقای پیشینه و مهارت فکری دانش آموزان طراحی شده است. ایمنی هوانوردی، حرفه ای بودن و پرواز دقیق در تمامی دوره ها مورد تاکید قرار گرفته است.

نقاط عطفی که ممکن است در برنامه ما کسب شود:

هواپیمای خلبان خصوصی تک موتوره

    رتبه بندی ابزار

    گواهینامه خلبان تجاری هواپیمای تک موتوره

    گواهینامه خلبان تجاری هواپیما چند موتوره

    گواهی مدرس پرواز معتبر

    ابزار گواهی شده مربی پرواز

  1. چگونه خلبان شویم

    شما می توانید خلبان شوید. ATP به هزاران مرد و زن کمک کرده است که درست مثل شما خلبان شوند. در زیر مراحل چگونگی خلبان شدن و گرفتن گواهینامه خلبان خصوصی آمده است.

    در اینجا مراحلی که برای خلبان شدن انجام می دهید آمده است:

    1. مدارس آزمایشی تحقیقاتی

    اولین قدم برای تبدیل شدن به یک خلبان خصوصی یا تجاری، تحقیق در مورد گزینه های آموزش پرواز است. برنامه های موجود ارائه شده توسط دانشکده های پرواز را بیاموزید و مقایسه کنید و بهترین تطابق را برای اهداف هواپیمایی خود انتخاب کنید.

    1. یک پرواز پذیرش بگیرید

    انجام موفقیت آمیز پرواز پذیرش قبل از ثبت نام در برنامه آموزشی خلبانی الزامی است. این درس پرواز به شما کمک می‌کند آموزش، هواپیما و کیفیت آموزشی را که یک آموزشگاه پرواز به شما ارائه می‌دهد، از نزدیک ببینید. همچنین یک راه عالی برای درک بهتر پرواز از پشت فرمان است.

    1. برای گواهی پزشکی FAA درخواست دهید

    خلبانان برای پرواز باید شرایط اولیه پزشکی را داشته باشند. اگر می خواهید به طور حرفه ای پرواز کنید، باید استانداردهای پزشکی بالاتری نسبت به خلبانان تفریحی داشته باشید و باید از طریق یک معاینه پزشکی (AME) برای یک گواهی پزشکی درجه یک درخواست دهید.

    1. برای گواهینامه خلبانی دانشجویی FAA اقدام کنید

    برای دریافت گواهینامه خلبانی دانشجو از طریق وب سایت برنامه گواهینامه و رتبه بندی هواپیمای یکپارچه FAA (IACRA) درخواست دهید (مدرس پرواز شما می تواند در این مورد کمک کند). در حالی که برای شروع دوره های پروازی نیازی به مدرک خلبانی دانشجو ندارید، برای پرواز انفرادی در طول دوره آموزشی خود به آن نیاز خواهید داشت.

    1. درس های آموزش پرواز را شروع کنید

    شروع به گذراندن دوره های آموزشی پرواز کنید و شروع به کار در جهت کسب دانش هوانوردی و تجربه آموزش خلبانی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک خلبان خصوصی کنید.

    1. قبولی در آزمون دانش خلبان خصوصی

    در طول آموزش پرواز خلبان خصوصی خود، باید آزمون دانش خلبان خصوصی FAA مبتنی بر کامپیوتر را بگذرانید و قبول شوید. برای واجد شرایط بودن برای آزمون، باید تأییدیه ای از مربی پرواز خود دریافت کنید.

    1. قبولی در آزمون عملی خلبان خصوصی

    آخرین مرحله برای دریافت گواهینامه خلبان خصوصی FAA، شرکت در یک امتحان عملی با یک آزمونگر خلبان تعیین شده (DPE) است. این آزمون از دو بخش شفاهی و پروازی تشکیل شده است و پس از اتمام شما یک خلبان خصوصی خواهید بود.

  1. چه مدت طول می کشد تا خلبان شوید؟

    در اینجا مشخص شده است که چقدر طول می کشد تا در مسیر سریع، برنامه خلبانی شغلی خطوط هوایی تسریع شده خلبان شوید &emdash; راه حل کامل آموزش خلبانی ATP. برای اطلاعات بیشتر، مشاهده کنید خلبان شدن چقدر طول می کشد؟ و جدول زمانی آموزش برنامه خلبانی شغلی هواپیمایی.

    این کشور دارای تعداد زیادی دانشکده پرواز است که برخی از آنها قدیمی ترین و/یا بهترین مراکز آموزش پرواز در جهان هستند. با توجه به این موضوع، آمریکایی ها برای انجام آموزش خلبانی نیازی به رفتن به خارج از کشور ندارند. در واقع، ایالات متحده آمریکا جایی است که اکثر ملیت های خارجی آموزش خلبانی خود را انجام می دهند.Aviationfly با این راهنمای “چگونه در سال 2022 در ایالات متحده خلبان شویم” به بسیاری از خلبانان مشتاق کمک کرده است، درست مانند شما که خلبان شوید. در این صفحه، تمام مراحلی را که باید هنگام دنبال کردن رویای خود برای تبدیل شدن به یک خلبان خصوصی، خلبان تجاری یا خلبان حمل و نقل هوایی در نظر بگیرید، به شما آموزش خواهیم داد.

    در مورد گزینه های آموزشی پروازی موجود در ایالات متحده

    شما باید بدانید چه برنامه های آموزشی خلبانی در کشور ارائه می شود و کدام یک برای شما مناسب تر است. اینجاست که باید هدف هوانوردی خود را در نظر بگیرید. آیا می خواهید مجوز خلبانی خصوصی (PPL) یا مجوز خلبانی تجاری (CPL) دریافت کنید؟ آیا به دنبال کار در یک شرکت هواپیمایی هستید؟ اگر بله، پس مجوز خلبانی حمل و نقل هوایی (ATPL) برای شما مناسب است. آیا قصد دارید همزمان به مدرک دانشگاهی نیز برسید؟ یا خود را در حال پیوستن به ارتش، به ویژه نیروی هوایی می بینید؟ما تو را از دست دادیم؟ وحشت نکنید! اگر با شرایط آشنا نیستید یا نمی توانید انتخاب کنید کدام مجوز برای شما مناسب است، می توانید سوالات خود را ارسال کنید و تیم ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.تقریباً 490 مدرسه پرواز در ایالات متحده آمریکا وجود دارد که برنامه های مختلف آموزش خلبانی را ارائه می دهند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. مهم است که فهرستی از آموزشگاه/های پروازی دلخواه خود را ایجاد کنید تا بتوانید با هم مقایسه کنید که برای شما مناسب است. هر مدرسه رویه ها، شرایط ثبت نام خاص خود را دارد و بسته به اینکه در کدام دوره های آموزشی خلبانی تصمیم بگیرید، هزینه تحصیل نیز متفاوت است.

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید