تحصیل علوم کامپیوتر در آمریکا

مطالعه مقاله آموزشی درباره تحصیل علوم کامپیوتر در آمریکا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

چه قلب و ذهن شما روی یک لیسانس در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات باشد، یا هنوز در حال سنجش گزینه های خود هستید، می دانید که این موضوع خاص بزرگ است. زندگی ما به قدری به صورت دیجیتالی به هم متصل است که حتی یک صنعت وجود ندارد که از مهارت های یک برنامه نویس هوشمند نتوان به خوبی استفاده کرد. تحصیل علوم کامپیوتر یک ایده مناسب برای به روز بودن است.

اگر متوجه شدید که 2 نوع از مردم در این دنیا وجود دارد.آنهایی که دودویی می دانند و آنهایی که نمی دانند.قطعاً علوم کامپیوتر برای شما مناسب است.

و یکی از مقاصد تحصیلی ضروری برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته علوم کامپیوتر هستند، ایالات متحده است.علوم کامپیوتر ایالات متحده، دانشجویان بین المللی را با دانشگاه ها و برنامه های تحصیلی عالی و همچنین با چشم انداز شغلی هیجان انگیز جذب می کند.

تحصیل علوم کامپیوتر در آمریکا:

1. شما نیز می توانید تحصیل در علوم کامپیوتر در آمریکا را شروع کنید.

چه کسی نام دانشگاه استنفورد، جورجیا تک، یا دانشگاه کلمبیا را نشنیده است؟ این مؤسسات در حال حاضر در زمینه آموزش عالی، به ویژه در فناوری اطلاعات، برندهای کشوری هستند. اما، از آنجایی که ورود به یکی از این دانشگاه ها رویای هر کدنویس جوان در سراسر جهان است، رقابت شدید است.

خبر خوب این است که مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها علوم کامپیوتر تحصیل کنید که شهرت علمی بالایی در ایالات متحده دارند، از جمله:

  • دانشگاه ایالتی اورگان
  • دانشگاه فلوریدا جنوبی
  • دانشگاه نیوهمپشایر جنوبی
  • همچنین می‌توانید برخی از دانشگاه‌های آمریکایی را که لیسانس آنلاین در علوم کامپیوتر ارائه می‌دهند، بررسی کنید:
  • دانشگاه آزادی
  • دانشگاه ایالتی کلرادو
  • دانشگاه بادبان کامل

2. تئوری کمتر، تمرین بیشتر در دوره کارشناسی در فناوری اطلاعات

وقتی نوبت به تحصیل در علوم کامپیوتر می رسد، دانشگاه های آمریکایی بر کمک به شما برای کسب مهارت های عملی مورد نیاز برای توسعه برنامه ها و نرم افزار تمرکز می کنند. در نتیجه کلاس های نظری کمتری در مقایسه با پروژه ها و تکالیف خواهید داشت.

علاوه بر این، شما تشویق می شوید که به پروژه هایی که توسط مدرسه یا اساتید خود سازماندهی شده اند بپیوندید. این پروژه‌ها را می‌توان پرداخت کرد یا در قالب مسابقات سازماندهی کرد مانند مسابقات برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن.

3. از کارشناسان در مورد تخصص های مورد نیاز فناوری اطلاعات بیاموزید.

از آنجایی که ایالات متحده مرکز شرکت‌های فناوری اطلاعات است، جای تعجب نیست که نام‌های بزرگ صنعت و کارشناسان فناوری اطلاعات دوره‌ها و سخنرانی‌هایی را درباره آخرین گرایش‌های علوم کامپیوتر برگزار کنند.

شرکت‌ها علاقه مستقیمی به فرستادن کارشناسان خود برای تدریس در دانشگاه‌ها دارند، زیرا اغلب به دنبال کارآموزان قول‌دهنده برای پیوستن به آنها هستند. شما می‌توانید یکی از آنها باشید. برخی از داغ ترین تخصص ها در زمینه علوم کامپیوتر عبارتند از:

  • لیسانس در سیستم های اطلاعات کسب و کار
  • لیسانس انفورماتیک
  • لیسانس بازی های ویدیویی
  • لیسانس در فن آوری های وب و رایانش ابری
  • لیسانس امنیت فناوری اطلاعات

4. برای مشاغل آینده آماده شوید.

صحبت از آخرین روندها، گذراندن مدرک لیسانس در ایالات متحده قطعاً شغل های آینده را برای شما آماده می کند. IT زمانی که برای اولین بار ظاهر شد آینده نگرانه به نظر می رسید و اکنون به آن نگاه کنید. در اینجا مشاغلی هستند که می توانید با مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر منتظر آنها باشید:

قفل ساز دیجیتال که در صورت شکست فناوری، پروتکل های امنیتی را دور می زنید. با دانش امنیت سایبری خود برای باز کردن خودروها، خانه‌ها و ساختمان‌های هوشمند آماده شوید.

طراح واقعیت مجازی فناوری واقعیت مجازی یکی از جدیدترین شاخه‌های علوم کامپیوتر است. احتمالاً محبوب باقی خواهد ماند.

در آینده ای نه چندان دور، انتظار داشته باشید که مشاغل بیشتری در رابطه با واقعیت مجازی پیدا کنید زیرا مردم از آن برای بررسی یک استراحتگاه قبل از رزرو استفاده می کنند و موزه ها سعی می کنند صحنه های تاریخی را بازسازی کنند. مجموعه ای از بازی های ویدیویی نیز با فناوری واقعیت مجازی سازگار خواهند شد.

مشاور ارزهای وب اگر بیت کوین چیزی به ما بیاموزد، این است که زودتر ارزهای دیجیتال بیشتری ظاهر می شوند و مردم به کارشناسان فناوری اطلاعات و امور مالی ارزهای دیجیتال نیاز خواهند داشت، بنابراین پیراهن خود را به خاطر پول مجازی گم نکنند. ترکیبی از مطالعات امنیت سایبری و امور مالی برای شما جایگاهی در این صنعت آینده کسب خواهد کرد.

تکنسین هوش مصنوعی حوزه هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و در آینده نیز به این امر ادامه خواهد داد. کارشناسان هوش مصنوعی برای طراحی، مدیریت و برنامه‌نویسی اشکال مختلف هوش مصنوعی مورد نیاز خواهند بود.

5. مشاغل هیجان انگیز در هر کجای دنیا

بازگشت به زمان حال. در سراسر جهان، تحصیل در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات به طور مداوم در حال توسعه هستند و همه صنایع به متخصصان کامپیوتر نیاز دارند.

در ایالات متحده، تا سال 2020، 200000 شغل جدید در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد خواهد شد. با توجه به اینکه دفتر مرکزی تمام شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات در اینجا است، قابل پیش بینی است. ما در حال صحبت از گوگل، اپل، مایکروسافت، فیسبوک هستیم. این بهشت ​​برای کدنویسان است.

اگر به عنوان یک فارغ التحصیل بین المللی، ممکن است ماندن در ایالات متحده کمی دشوار باشد، بقیه جهان صدف شماست. به عنوان یک فارغ التحصیل تازه می توانید در اکثر کشورهای غربی حدود 48000 دلار در سال درآمد داشته باشید.

محبوب‌ترین تخصص‌ها مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده نرم‌افزار و برنامه‌نویس هستند، اما اگر واقعاً می‌خواهید بدرخشید، باید خود را به سمت مشاغل جالب‌تری مانند:

UX Designer  شما به بهبود تجربه کاربری در هنگام پیمایش سایت‌ها کمک می‌کنید و با آسان‌تر کردن ناوبری آن‌ها به آن‌ها کمک می‌کنید.

هکر نرم افزار را برای اطمینان از ایمن بودن آن تست هک خواهید کرد. شما «آدم خوب» خواهید بود که برای نفوذ به یک شبکه و ارائه مشاوره برای جلوگیری از دسترسی یک هکر واقعی به آن، پول می دهید.

 معمار شبکه های کامپیوتری  چه کسی گفته است که برای معمار شدن باید معماری بخوانید؟ شما به عنوان یک معمار فناوری اطلاعات، شبکه و سیستم های ارتباطی داده را بر اساس نیازهای شرکت خود طراحی، اجرا و نگهداری خواهید کرد.

تحلیلگر کلان داده که برای استخراج شبکه برای داده آماده شوید تا بتوانید در مورد رفتار کاربران اطلاعات بیشتری کسب کنید. کار شما کار با مجموعه های بزرگ داده و یافتن روندهای بازار و ترجیحات مصرف کننده خواهد بود. داده های بزرگ این روزها به یک معامله بزرگ تبدیل شده است زیرا شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک آن را به یک مزیت تبدیل کرده اند.

سایر مشاغل فناوری اطلاعات با چشم انداز شغلی بسیار خوب و با پیچش جالب عبارتند از:

  • آزمایش کنندهی بازیهای رایانهای
  • توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل

منوی علوم کامپیوتر شامل یادگیری ایجاد برنامه‌ها، بازی‌های ویدیویی، سیستم‌های امنیت سایبری، صفحات وب و بسیاری موارد دیگر است. اگر این گزینه ها مانند کاری است که دوست دارید تمام روز انجام دهید، پس شروع به درخواست برای لیسانس در علوم کامپیوتر در ایالات متحده کنید و برای آینده آماده شوید.

آخرین مقالات

آخرین اخبار
اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید