تحصیل رشته معماری در آمریکا

مطالعه مقاله آموزشی درباره تحصیل رشته معماری در آمریکا از بلاگ مهاجرت پارسه بین الملل

آنچه شما باید در مورد تبدیل شدن به یک رشته معماری بدانید

رشته های معماری یاد می گیرند که چگونه سازه هایی مانند خانه ها و ساختمان های اداری را برنامه ریزی و طراحی کنند.
یک رشته معماری تاریخچه و تئوری طراحی را مطالعه می کند و در عین حال تجربه عملی در ایجاد چیدمان برای ساختمان ها کسب می کند. خلاقیت، دقت و مهارت در ریاضی برای این رشته ضروری است.

رشته معماری چیست؟

یک رشته معماری تاریخ و تئوری این رشته را می آموزد و در عین حال تجربه استودیویی را برای ایجاد و برنامه ریزی پیش نویس های معماری خود کسب می کند.

دانشجویانی که علاقه مند به دنبال کردن رشته معماری هستند معمولاً می توانند از بین دو نوع برنامه انتخاب کنند: یک مدرک لیسانس معماری پنج ساله تایید شده توسط هیئت ملی اعتباربخشی معماری که فارغ التحصیلان را برای ورود به نیروی کار مجهز می کند یا یک مدرک لیسانس چهار ساله در معماری یا مطالعات معماری. با دومی، دانش آموزان باید مدرک کارشناسی ارشد معماری معتبر NAAB را برای دریافت مجوز و کار به عنوان معمار دریافت کنند.

در پنج سال حرفه ای B.Arch. دانش‌آموزان می‌توانند ضمن یادگیری تاریخ معماری، انتظار داشته باشند که پایه‌ای قوی در طراحی، تئوری و فناوری داشته باشند. بسیاری از برنامه‌ها از دانش‌آموزان می‌خواهند که دوره‌هایی را در یک استودیوی طراحی بگذرانند، جایی که تجربیات عملی در ارائه ایده‌های خود از طریق نقشه‌ها و مدل‌های ساختاری کسب می‌کنند.

یک برنامه چهار ساله لیسانس معماری بسیاری از موضوعات مشابه را پوشش می دهد، اما ممکن است عمیق تر باشد.

دروس رایج رشته های معماری می توانند انتظار داشته باشند

دانش آموزان در یک B.Arch. مدرک چندین دوره طراحی را بگذرانید. به همین ترتیب، دانش‌آموزان چند دوره آموزشی را نیز می‌گذرانند که برخی از کلاس‌ها به طراحی معماری دست آزاد و طراحی دیجیتال اختصاص دارد.

رشته های معماری همچنین تئوری، تاریخ، سازه های ساختمانی و مصالح ساختمانی را مطالعه می کنند. به عنوان مثال، برخی از دوره ها ممکن است بر روی یک مصالح ساختمانی، مانند فولاد یا بتن، یا بر روی سیستم های مونتاژ معماری تمرکز کنند. برخی از برنامه ها شامل کلاس هایی در مورد پایداری – با موضوعاتی از گرم شدن کره زمین تا معیارهای ساختمان های پایدار – و طراحی منظر است. الزامات ریاضی و علوم در برنامه های معماری متفاوت است، اما دروس رایج ممکن است شامل حساب دیفرانسیل و انتگرال، هندسه و فیزیک باشد.

در پایان برنامه، دانش آموزان باید برای اعمال تفکر انتقادی و مهارت های طراحی در مجموعه ای از پروژه های معماری مجهز شوند. آنها همچنین باید مهارت های فنی برای ایجاد طرح های ساختمانی را داشته باشند و عواملی مانند پایداری و دسترسی را در نظر داشته باشند. علاوه بر اینکه می‌توانند راه‌حل‌های طراحی فنی را بیابند، رشته‌ها باید مهارت‌های ارتباطی، رهبری و همکاری خوب را توسعه دهند، که به آنها کمک حرفه‌ای می‌کند.

با یک برنامه معماری چهار ساله، دانش‌آموزان پایه‌ای قوی در این رشته به‌ویژه در سال‌های ابتدایی و ارشد به دست می‌آورند. دوره ها مروری بر تاریخچه طراحی معماری، از باروک تا سبک های معاصر، برای مثال، ارائه می دهند. به طور معمول، دانش آموزان همچنین تجربه عملی با طراحی معماری و فن آوری دارند. یکی از اهداف اصلی این مدرک، آماده سازی دانشجویان برای ورود به دوره کارشناسی ارشد معماری است.

چگونه بفهمیم که آیا این رشته برای شما مناسب است یا خیر؟


معماران هنرمندان دقیقی هستند. کسانی که رشته معماری را در نظر می گیرند باید هم خلاقیت داشته باشند و هم توجه زیادی به جزئیات داشته باشند. دانشجویان معماری باید دانش کاملی از موضوعاتی مانند هندسه و فیزیک داشته باشند تا طرح هایی دقیق، ایمن و کاربردی ایجاد کنند.

دانشجویانی که این رشته را در نظر می گیرند باید از کار با دیگران نیز لذت ببرند، زیرا یک حرفه در معماری شامل همکاری با مشتریان، مهندسان و سایر معماران است. به همین ترتیب، رشته‌های معماری باید بتوانند انتقادات را به خوبی دریافت کنند و با طرح‌هایی که بازخورد خاصی دارند پیش بروند. معماران معمولاً ساعات طولانی کار می کنند، به خصوص برای رعایت ضرب الاجل ها، بنابراین رشته های معماری باید آماده باشند تا در مدرسه و زندگی حرفه ای خود کار کنند.

 

با یک رشته معماری چه کاری می توانم انجام دهم؟

دارندگان مدرک معماری معتبر برای ورود به نیروی کار پس از دریافت مجوز مجهز هستند. الزامات مجوز شامل داشتن یک دوره کارآموزی یا سایر تجربه های حرفه ای، گذراندن آزمون ثبت نام معمار که توسط شورای ملی هیئت های ثبت معماری اداره می شود و رعایت هر گونه الزامات ایالتی است.

هنگامی که توانستید خود را یک معمار دارای مجوز بنامید، می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا برای یک شرکت معماری، یک شرکت ساختمانی یا دولت کار کنید.

طراحان معماری که زیر نظر معماران کار می کنند و از نرم افزار برای طراحی محصولات و مشخص کردن مواد و رویه ها استفاده می کنند، به آموزش کمتری نیاز دارند. علاوه بر این، برنامه ریزان شهری اغلب پیشینه ای در معماری دارند.
طراحان معماری که زیر نظر معماران کار می کنند و از نرم افزار برای طراحی محصولات و مشخص کردن مواد و رویه ها استفاده می کنند، به آموزش کمتری نیاز دارند. علاوه بر این، برنامه ریزان شهری اغلب پیشینه ای در معماری دارند.

 

مدارس ارائه دهنده رشته معماری

برخی از مدارس زیر را که رشته های معماری ارائه می دهند بررسی کنید و لیست کامل مدارس را در اینجا بیابید که می توانید آنها را فیلتر و مرتب کنید.

نام مدرسه, محل ورتبه بندی ویژه به ترتیب :

دانشگاه پرینستون پرینستون، نیوجرسی شماره 1 در دانشگاه های ملی

موسسه تکنولوژی ماساچوست کمبریج، MA شماره 2 در دانشگاه های ملی

کالج ولزلی ولزلی، MA شماره 5 در کالج های ملی هنرهای لیبرال
کالج میدلبری میدلبری، وی تی شماره 11 در کالج های ملی هنرهای لیبرال

دانشگاه ایالتی پلی تکنیک کالیفرنیا – سان لوئیس اوبیسپو سن لوئیس اوبیسپو، کالیفرنیا شماره 2 در دانشگاه های منطقه ای غرب

دانشگاه تاسکگی تاسکگی، آل شماره 6 در دانشگاه های منطقه ای جنوب
کالج ایتاکا ایتاکا، نیویورک شماره 12 در دانشگاه های منطقه ای شمال

دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا – پومونا پومونا، کالیفرنیا شماره 14 در دانشگاه های منطقه ای غرب

کالج بندیکتین آچیسون، KS شماره 16 در کالج های منطقه ای Midwest

دانشگاه باپتیست کالیفرنیا ریورساید، کالیفرنیا شماره 28 در دانشگاه های منطقه ای غرب
2022-2023 بهترین کالج ها.

 

اشتراک مطلب با دوستان:
برای ویزای تحصیلی از وی‌پارسه راهنمایی بگیرید